logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SM Mlekpol partnerem programu Doradca Smaku

  PR 03.03.2021, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Po raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgnie po znane produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. W najnowszej, wiosennej edycji w wybranych przepisach lokowane będą wyroby marek Łaciate, Mazurski Smak oraz Maślanka Mrągowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sm-mlekpol-partnerem-programu-doradca-smaku,390446,artykul.html

Doradca smaku” to program kulinarny emitowany na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie od poniedziałku do czwartku o 20.10 znany mistrz kulinarny Robert Sowa udowadnia, że gotowanie jest przyjemne, proste i absolutnie dla każdego. W wybranych odcinkach zaprezentuje potrawy z zastosowaniem polskich produktów SM Mlekpol, tworzonych z pasją i tradycją od 40 lat.

Udział Mlekpolu w „Doradcy Smaku” jest kontynuacją długoletniej współpracy z programem. Tym razem będzie to seria 13 odcinków emitowanych od marca do czerwca 2021. Fani, a także widzowie oglądający „Doradcę” zawsze odnajdą w nim coś dla siebie. Program ten bowiem uczy zarówno niedoświadczonych kucharzy, a także inspiruje profesjonalistów i odkrywa na nowo znane przepisy oraz sposoby zastosowania produktów. Lokowane sery żółte, masło, śmietany, serki, twarogi i maślanki będzie można oglądać ponownie w 13 aktywnych emisjach powtórkowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich zapraszających na program z udziałem mixów Łaciatych do smarowania, sera Mascarpone, śmietanki Łaciata 12% i 18 % oraz śmietan Łaciatych (12%, 18%, 22%).

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764