logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SM Mlekpol prezentuje „Naturę dobrego sera”

  PR 06.06.2022, przeczytano 382 razy
ilustracja

Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sm-mlekpol-prezentuje-_nature-dobrego-sera_,396160,artykul.html

Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych składników codziennego menu. Dlatego zawsze warto mieć go w swojej lodówce. Sprawdzi się zarówno na szybkie śniadanie w tradycyjnych kanapkach, do przekąsek na zimno, jak i do bardziej wyszukanych, wytrawnych dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanki. Urozmaici także deskę serów na wieczornym przyjęciu.

- Wszystkie sery Mlekpolu wyprodukowane są z polskiego mleka. Co więcej, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda mogą poszczycić się certyfikatem „Jakość Tradycja”, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania. Tereny, z których pochodzi surowiec, to najczystsze rejony naszego kraju. Dlatego sery Mlekpolu wywodzą się wprost z natury i to właśnie dzięki niej ich skład oraz smak jest tak dobry. To zaleta, o której warto komunikować i szeroko informować konsumentów.  - Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Kreacje podkreślają cechy produktów, takie jak polskie pochodzenie, wysoką zawartość wapnia i białka, a także prosty skład. Benefity te są komunikowane na charakterystycznych, kolorowych opakowaniach, zapadających w pamięć.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores. Zakupem mediów TV zajął się dom mediowy Wavemaker.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764