logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SM Mlekpol prezentuje „Naturę dobrego sera”

  PR 06.06.2022, przeczytano 406 razy
ilustracja

Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej kampanii internetowej, prasie, social mediach, a także w największych stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sm-mlekpol-prezentuje-_nature-dobrego-sera_,396160,artykul.html

Ser żółty to dla większości z nas jeden z podstawowych składników codziennego menu. Dlatego zawsze warto mieć go w swojej lodówce. Sprawdzi się zarówno na szybkie śniadanie w tradycyjnych kanapkach, do przekąsek na zimno, jak i do bardziej wyszukanych, wytrawnych dań na ciepło, takich jak pizza czy zapiekanki. Urozmaici także deskę serów na wieczornym przyjęciu.

- Wszystkie sery Mlekpolu wyprodukowane są z polskiego mleka. Co więcej, Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda mogą poszczycić się certyfikatem „Jakość Tradycja”, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania. Tereny, z których pochodzi surowiec, to najczystsze rejony naszego kraju. Dlatego sery Mlekpolu wywodzą się wprost z natury i to właśnie dzięki niej ich skład oraz smak jest tak dobry. To zaleta, o której warto komunikować i szeroko informować konsumentów.  - Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Kreacje podkreślają cechy produktów, takie jak polskie pochodzenie, wysoką zawartość wapnia i białka, a także prosty skład. Benefity te są komunikowane na charakterystycznych, kolorowych opakowaniach, zapadających w pamięć.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Aneta Wysocka-Wejda Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores. Zakupem mediów TV zajął się dom mediowy Wavemaker.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764