logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smak prawdziwych historii w kampanii marki Landliebe

  PR 16.06.2017, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

14 czerwca rozpoczęła się kampania contentowa Prawdziwe historie smakują lepiej, wspierająca wprowadzenie na polski rynek Landliebe – marki z branży produktów mlecznych w Niemczech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smak-prawdziwych-historii-w-kampanii-marki-landliebe,32824,artykul.html

Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Kampania podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Tak jak produkt pozbawiony ulepszaczy i konserwantów, tak i szczere relacje pomiędzy bliskimi „smakują lepiej”, gdy są autentyczne.

W opartym na społecznym eksperymencie emocjonalnym video przedstawione zostały historie bazujące na bliskości i sympatii. Dzięki nim dostrzegamy, że wyrażanie swoich uczuć na co dzień nie jest wcale tak proste i oczywiste, jak mogłoby się wydawać. O emocjach, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi opowiadają m.in.: starsze małżeństwo, przyjaciółki, ojciec  z synem.

Akcja Powiedz coś miłego ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują wzajemne relacje. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

– Landliebe jest marką globalną, jej strategia wywodzi się z wartości takich jak: miłość, naturalność i autentyczność. Naszym zadaniem było opowiedzenie pozytywnej historii. Historii dalekiej od patosu – wiarygodnej, szczerej i angażującej  – opowiada Ewa Galica, Partner & Strategic Consultant w firmie &SONS odpowiedzialnej za strategię marki Landliebe w Polsce.

Chcemy, aby ludzie zatrzymali się na chwilę i zastanowili się nad tym, jak dużo mogą zmienić w naszym życiu tak prozaiczne rzeczy jak miłe słowo lub gest. Coś z pozoru prostego, wręcz błahego potrafi być nośnikiem znacznie mocniejszych i głębszych emocji, których często się boimy. Wszystko, o czym staramy się powiedzieć w tym eksperymencie – prostota, miłość, autentyczność – to wartości wpisane w DNA marki Landliebe – mówi odpowiedzialny za kreację kampanii Andrzej Kostuś, dyrektor kreatywny agencji Sixtyone Yards. – Wierzymy, że w czasach, w których tradycyjna reklama staje się coraz mniej wiarygodna, pełne emocji prawdziwe historie lepiej dotrą do odbiorców i spotkają się z pozytywnym odbiorem – dodaje.

Aktywacja pod hasłem Prawdziwe historie smakują lepiej jest częścią ogólnopolskich działań. Kampania realizowana będzie w kanałach digitalowych oraz offline. Aktywności będą komunikowane m.in. w serwisie internetowym marki i na jej fanpage’u (https://www.facebook.com/LandliebePolska). W ramach kampanii zaplanowano też szereg działań ambientowych w przestrzeni miejskiej. W dwa ostatnie weekendy czerwca dedykowana strefa Landliebe zostanie utworzona na terenie gdańskiego Starego Maneżu (17-18.06) oraz na terenie warszawskiego Targu Śniadaniowego (24-25.06).

Strategię, kreację oraz wdrożenie kampanii przygotowała agencja Sixtyone Yards wraz z partnerem ds. strategii – &SONS Strategic Consultants. Za produkcję wydarzeń i komunikację odpowiada Open Minded Group - Katarzyna Rykaczewska. Za produkcję wykonawczą spotu odpowiadało studio produkcyjne Andiamo oraz SHOOTME Photographers & Production. Zdjęcia – Michał Klusek.

Źródło: Open Minded Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764