logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smak wakacji, czyli Coca-Cola na OOH

  PR 12.07.2017, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Od początku lipca na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania marki Coca-Cola. To kolejna odsłona działań reklamowych słynnego amerykańskiego producenta napojów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smak-wakacji%2C-czyli-coca-cola-na-ooh,33090,artykul.html

W czerwcu, między innymi na ekranach Cityboard Media, koncern Coca-Cola Company reklamował inną swoją markę Sprite. W lipcowej kampanii marka ogłasza letnią promocję pod hasłem #smakwakacji i zachęca klientów do odwiedzenia strony www.woah.com, gdzie można zobaczyć kolejne odcinki serialu, który jest produkowany na zlecenie koncernu.

Kampania realizowana jest na kilkunastu nośnikach supercityboard (12x4 m) oraz na kilkudziesięciu cityboard (6x3 m). Zaplanowano ją w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście. Ekspozycja plakatów potrwa do końca lipca.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764