logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smaki Beztroski 2019 - Dan Cake podsumowuje działania promocyjne

  PR 19.12.2019, przeczytano 865 razy
ilustracja

Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, prowadził w 2019 roku intensywne akcje promocyjne swojej platformy komunikacji pod hasłem Smak Beztroski. W ramach działań prowadzonych w tym roku zostało opublikowanych na kanałach YouTube Spółki oraz stronie www.smakbeztroski.pl 8 filmów promocyjno-reklamowych. W sumie filmy zostały obejrzane przez blisko 3 mln internautów, którzy spędzili przed monitorami ponad 13 911 godzin, czyli 579 dni, co daje ponad 1,5 roku ze Smakiem Beztroski w 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smaki-beztroski-2019---dan-cake-podsumowuje-dzialania-promocyjne,385143,artykul.html

Kampania Dan Cake otrzymała wyróżnienie w najstarszym polskim konkursie kreatywnym Kreatura 2019 w kategorii „Kampania Zintegrowana digital”.

Filmy promocyjne zostały przygotowane przez agencję 19 Południk, za wsparcie komunikacyjne całej kampanii odpowiedzialna była agencja 8Sense Public Relations.

Mijający rok był dla nas bardzo intensywny. Aktywnie promowaliśmy naszą platformę komunikacji Smak Beztroski z Dan Cake, której wyniki przeszły nasze oczekiwania. W sumie aż 1,5 roku internauci spędzili na oglądaniu naszych filmów promocyjnych. Dlaczego promujemy Smak Beztroski? Ponieważ w naszych produktach jest zapisana duńska idea „hygge”, czyli poszukiwania chwil przyjemności w każdym momencie, tu i teraz, cieszenia się z nawet najmniejszych chwil wytchnienia. Nasze produkty towarzyszą konsumentom codzienne - rano podczas śniadania, w trakcie dnia, jako szybka i pożywna przekąska, a nawet w chwilach uroczystych, czy podczas spotkań z przyjaciółmi. My nie zawodzimy w tej szybko zmieniającej się rzeczywistości –smaki Dan Cake wybierane przez naszych konsumentów zawsze są takie same, przypominają o przyjemnym czasie wytchnienia i docenienia chwili obecnej” - – powiedział Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake Polonia.

Źródło: Dan Cake

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764