logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smaki i kolory sezonu w reklamie piwa Książęcego

  PR 16.10.2015, przeczytano 2141 razy
ilustracjastrzałka

Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Książęce Burgundowe Trzy Słody. To kolejna piwna kompozycja „do odkrycia”, która pozytywnie zaskoczy piwoszy i rozbudzi ich wyobraźnię. O tym, jak smakuje sezonowy wariant dowiemy się z nowej reklamy telewizyjnej, której premiera już w poniedziałek, 19 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smaki-i-kolory-sezonu-w-reklamie-piwa-ksiazecego,26296,artykul.html

Spot, który będzie można oglądać w telewizji i na kanałach VOD już od poniedziałku, spójnie nawiązuje do poprzednich reklam Książęcego. Marka po raz kolejny zaprasza miłośników piwa do swojego świata, w którym każdy ma „nie jedno do odkrycia”. Tym razem odkrywany jest wariant sezonowy – uwarzony z trzech słodów: jasnego, karmelowego aromatycznego i karmelowego ciemnego z dodatkiem owoców dzikiej róży.

Za przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Nairobia i dom produkcyjny OTO Film, na czele z duetem reżyserskim – Katarzyną Kijek i Przemysławem Adamskim. Do zaprezentowania tej wyjątkowej, piwnej kompozycji, wykorzystali oni technikę poklatkową. W spocie widzimy nie tylko składniki, z których uwarzono trunek, ale i poznajemy wyczuwalne w nim aromaty i składniki, z którymi Książęce Burgundowe Trzy Słody najlepiej się komponują.

Limitowane Książęce Burgundowe Trzy Słody otrzyma wsparcie zarówno w telewizji, jak i Internecie.  Za działania BTL odpowiada agencja Nairobia, która wraz z OTO Film przygotowała spot reklamowy.  Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.


Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764