logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smaki lata w kampanii Lay's

  PR 16.07.2018, przeczytano 2745 razy
ilustracjastrzałka
Key visual

Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach mobilnego studia muzycznego Lay’s Summer Studio. Dodatkowo kampania wspiera wprowadzenie na rynek limitowanej edycji chipsów w dwóch smakach – „Grande Quesadilia” oraz „El Burgerro”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smaki-lata-w-kampanii-lay-s,37263,artykul.html

Kultowy pojazd, współczesne hity

Podczas licznych eventów w kultowym Volkswagenie TS będzie działać Lay’s Summer Studio, gdzie konsumenci będą mogli tworzyć letni utwór Lay’s. W wakacje ten wyjątkowy pojazd przyjedzie do najbardziej popularnych letnich destynacji – pojawi się w wakacyjnych kurortach oraz w miejscach, gdzie ludzie spędzają letnie chwile. Eventom będzie towarzyszył sampling chipsów Lay’s. Całą akcję muzycznie podsumuje swoim kawałkiem beatboxer Dharni.

Lato to czas zabawy w gronie przyjaciół i znajomych. Chcemy umilać wszystkie chwile – również w wakacje. Z tej okazji oferujemy teraz chipsy Lay’s w dwóch nowych smakach. Można się nimi delektować podczas wypoczynku na plaży, na największych wakacyjnych wydarzeniach czy w trakcie seansów filmowych pod chmurką. Cieszcie się wspaniałym smakiem lata z Lay’s” – zachęca Ewa Doligalska, Brand Manager Lay's, PepsiCo.

ilustracjastrzałka

Materiały POS wspierające kampanię

Smak lata w podwójnym wydaniu

W te wakacje konsumenci mają okazję cieszyć się limitowaną edycją chipsów Lay’s w dwóch niezwykłych letnich smakach – karbowanymi „Grande Quesadilia”, których smak okazał się hitem lata 2016 oraz „El Burgerro”, które po znakomitym przyjęciu w innych krajach Europy debiutują na polskim rynku. Chipsy przyciągają wzrok wyróżniającymi się opakowaniami z efektem błyszczących fal.

Silne wsparcie marketingowe

„Lato smakuje lepiej z Lay’s” to silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz zaangażowanie Dharniego. Dedykowane nośniki zewnętrzne (OOH) widoczne są przy plażach oraz w letnich kurortach. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. W ramach kampanii zaplanowany jest sampling produktów podczas serii eventów w najpopularniejszych letnich destynacjach oraz na pokazach w kinach plenerowych. Kampania obejmuje również wsparcie PR.

Adaptację spotu reklamowego promującego tegoroczną kampanię „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za działania w Internecie odpowiada VML Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764