logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smakosze drugim serwisem kulinarnym w listopadzie

  PR 09.12.2024, przeczytano 657 razy
ilustracja

Serwis Smakosze.pl (Iberion) zamknął listopad na drugiej pozycji wśród serwisów kulinarnych w Polsce. Jak wynika z danych Mediapanel, serwis odwiedziło w ubiegłym miesiącu 5,1 mln realnych użytkowników, co czyni go jednym z liderów kategorii tematycznej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smakosze-drugim-serwisem-kulinarnym-w-listopadzie,406780,artykul.html

Smakosze.pl to serwis kulinarny, który wyróżnia się szerokim zakresem treści, obejmującym nie tylko przepisy, ale też praktyczne porady i kulinarne triki. 

W listopadzie na platformach społecznościowych Smakoszy zadebiutowały formaty wideo, w tym sonda, która wygenerowała już ponad milion wyświetleń na TikToku. 

- Sukces Smakoszy to zasługa najlepszego teamu wydawniczego w Polsce. Sami wyznaczamy trendy, słuchamy potrzeb czytelników i nieustannie na nie odpowiadamy. Jestem przekonana, że to ścieżka prowadząca do objęcia pozycji lidera wśród serwisów kulinarnych. – komentuje Karolina Szmulewicz, Publishing Director w Iberionie, odpowiedzialna za serwis Smakosze.pl. 

Głównymi odbiorcami Smakoszy są kobiety, które stanowią aktualnie aż 64% wszystkich użytkowników serwisu. 74% użytkowników serwisu aktywnie uczestniczy w planowaniu i realizacji zakupów do domu. 

- Docieramy do kluczowej grupy decydentów zakupowych – 74% odbiorców serwisu Smakosze to osoby odpowiedzialne za codzienne zakupy do domu. Mamy zatem idealną i elastyczną platformę reklamową dla branży FMCG, szczególnie dla marek spożywczych i oferujących chemię gospodarczą oraz artykuły gospodarstwa domowego. Nowe formaty wideo Smakoszy w połączeniu z szeroką dystrybucją w mediach społecznościowych to skuteczne narzędzie dotarcia do najbardziej zaangażowanej społeczności w polskim internecie. – dodaje Olga Głębicka, Head of Marketing w Iberionie.

Dynamiczny rozwój Smakoszy obejmuje również treści wideo, które w listopadzie zadebiutowały na platformach społecznościowych. Już pierwsze materiały odniosły znaczący sukces, osiągając milionowe zasięgi.

Listopadowy wynik Smakoszy na poziomie 5,1 mln RU zapewniający serwisowi drugą pozycję w rankingu serwisów kulinarnych w Polsce jest jednocześnie o 1,4 miliona wyższy w porównaniu z analogicznym okresem w 2023 roku.

Koordynatorem redakcji Smakosze.pl jest Jakub Kossakowski, związany z Iberionem od 2020 roku.

Źródło: Iberion

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764