logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smakowe nowości Okocim w nowej odsłonie

  PR 17.03.2022, przeczytano 1858 razy
ilustracjastrzałka

Marka Okocim na sezon wiosenno-letni wzbogaca ofertę piw bezalkoholowych o nowość Limonka z miętą 0,0%. Marka wprowadza również nowości w segmencie piw smakowych o zawartości alkoholu 4,5 proc., proponując 4 innowacje smakowe: Mocną Pomarańczę, Malinę z borówką amerykańską, Mocną Wiśnię i Grejpfrut z limonką. Nowości pojawią się w unowocześnionej wersji opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smakowe-nowosci-okocim-w-nowej-odslonie,395129,artykul.html

W 2021 roku na rynku piwa popularność utrzymywał segment piw smakowych - zarówno warianty alkoholowe jak i bez procentów. Mimo spadków alkoholowych lagerów o 1,8 proc., smakowe piwa alkoholowe odnotowały wzrost wartościowy sprzedaży o prawie 8 procent[1]. Z kolei sprzedaż bezalkoholowych piw smakowych wzrosła o 7 proc. Warto zaznaczyć, że piwa bezalkoholowe są już oddzielną kategorią, której udział w całej kategorii piwa wyniósł 6,6 proc. w 2021 roku, w porównaniu do 5,7 proc. w 2020. Zgodnie z tymi trendami i potrzebami konsumentów, marka Okocim przygotowała kilka ciekawych wariantów piw smakowych, zarówno bezalkoholowych, jak i nowych alkoholowych propozycji – o zawartości alkoholu 4,5 proc.

Owocowe smaki

Okocim do obecnej oferty piw bez procentów dodał kolejną nowość - Limonkę z miętą 0,0%, która świetnie sprawdzi się jako orzeźwiające piwo bezalkoholowe. W tegorocznych propozycjach pojawią się również piwa smakowe o zawartości alkoholu 4,5 proc.: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską, a także, dostępne w ograniczonej dystrybucji - Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką. Szeroki wybór smaków sprawia, że każdy z konsumentów znajdzie swój ulubiony - od orzeźwiających, cytrusowych, po nieco słodsze owocowe smaki.

– Jesteśmy marką z ponad 175-letnim piwnym dziedzictwem. Obok pielęgnowania tradycji, sprawnie odpowiadamy na trendy konsumenckie. Tegoroczne nowości bazują na owocowych połączeniach, które Polacy bardzo lubią, a ich punktem wspólnym, niezależnie od wariantu, jest orzeźwienie i wyjątkowy smak. To propozycje idealne na wiele okazji, np. na spotkania z przyjaciółmi, dla orzeźwienia i ochłody w ciągu dnia, gdy tylko mamy ochotę na pyszne piwo smakowe - mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.

W 2022 roku Okocim zdecydował się również na nową szatę graficzną opakowań, w których dominującym elementem są owoce w soczystych barwach i elementy nawiązujące do piwnych korzenie marki, takie jak stempel z datą powstania Browaru Okocim – 1845 rok. Opakowania zostały unowocześnione, aby w czytelny sposób nawigowały konsumentów odnośnie zawartości alkoholu oraz smaku. Szatę graficzną przygotowała Agencja Edda Sp. z o.o.

Nowe smaki będą wsparte komunikacją w sezonie w ogólnopolskich mediach oraz w punktach sprzedaży. Nowe piwa smakowe Okocim dostępne są w ogólnopolskiej sprzedaży w butelkach zwrotnych o poj. 0,5l oraz w puszkach 0,5l, a Okocim Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką tylko w butelkach zwrotnych 0,5l w sieci sklepów Grupy Eurocash.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa i wolumenowa, skumulowane okresy: I - XII 2020, I - XII 2021, kategoria: Piwo.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764