logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMAKuj życie z Eduscho - jesienna odsłona kampanii marki

  PR 15.10.2024, przeczytano 340 razy
ilustracja

Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smakuj-zycie-z-eduscho---jesienna-odslona-kampanii-marki,406113,artykul.html

W świecie pełnym pośpiechu i codziennych wyzwań kawa Eduscho zachęca do porzucenia choć na krótką chwilę codziennych zmartwień i rozsmakowania się w tym, co dobre. Nadrzędny przekaz trwającej do końca listopada kampanii opiera się na przesłaniu: "Zwolnij, smakuj życie – ono smakuje tak dobrze, jak nasze produkty". To zaproszenie do celebrowania małych chwil. A Eduscho to ten element codzienności, który gwarantuje zarówno doskonały smak, jak i relaks, tak potrzebny w codziennej bieganinie.

Marka znana już polskim konsumentom z wyjątkowego smaku, aromatu i czytelnej identyfikacji wizualnej, ponownie zaskakuje. Stawia na kontekstowe, dopasowane do lokalizacji przekazy oraz barwy dodające kolorytu niekiedy szarym, jesiennym przestrzeniom miejskim.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. W jesienniej kampanii nie rezygnujemy z tego przesłania. Tym razem chcemy jednak dodatkowo podkreślić, że życie - bez względu na porę roku - należy SMAKować. Jesienią dni są coraz krótsze, a my mamy coraz więcej do zrobienia. Dlatego w komunikacji zachęcamy do zwolnienia i rozkoszowania się smakiem i aromatem naszych kaw z portfolio Eduscho – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Smakuj chwile, gdziekolwiek jesteś

Kampania realizowana jest wielokanałowo. Zaplanowano działania marki w telewizji, digitalu, outdoorze, a także prasie branżowej. Nie zabraknie również akcji BTL, takich jak m.in. samplingi, degustacje i kreacje POS. Projekty zostały dostosowane do specyfiki poszczególnych nośników i ich lokalizacji. I tak, Eduscho w Krakowie "smakuje, jak spacer po rynku", w Warszawie „jak spacer nad Wisłą”, zaś w Poznaniu, jak „odpoczynek na Malcie”.

Kampania w digitalu również wykorzystuje kontekstowe podejście. W reklamach display pojawiają się hasła takie jak "Smakuje jak dobre wiadomości" oraz "Smakuje jak dobry serial wieczorem". Te przekazy mają na celu powiązanie przyjemności picia kawy Eduscho z codziennymi, pozytywnymi doświadczeniami konsumentów.

Dodatkowo do odbiorców w całej Polsce skierowane zostaną też hasła odwołujące się do codziennych chwil relaksu: "Smakuje, jak piątek po południu", "Smakuje, jak słoneczny dzień" czy "Smakuje, jak powolny poranek”.

Zwolnij i odkryj swój ulubiony wariant Eduscho

Jesienna kampania promocyjna obejmująca działania samplingowe i degustacje w sklepach pozwala konsumentom doświadczyć wyjątkowego smaku i aromatu kawy Eduscho. W szerokim portfolio marki, obejmującym zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, każdy może znaleźć coś dla siebie.

– Nasze działania to więcej niż promocja produktu. To manifest stylu życia, w którym jest miejsce na chwilę dla siebie, delektowanie się ulubionym napojem i czerpanie radości z małych rzeczy. Chcemy, aby konsumenci, sięgając po Eduscho, czuli, że dają sobie prawo do tej chwili przyjemności w zabieganym dniu – dodaje Izabela Brzozowska.

Jesienna odsłona Eduscho jest realizowana we współpracy z agencjami: DDB (kreacja), Golden Submarine (social media), 24/7 Communication (PR) oraz OMD (zakup mediów).

Eduscho trafia do wszystkich kubków smakowych Polaków

W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy na sklepowej półce nie zabiera – tak przecież cennego – czasu. Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online.

ilustracjastrzałka

Źródło: Tchibo Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
Dentsu Diverse Minds: sieć pracownicza zrzeszająca osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na rosnącą świadomość społeczną w tym obszarze. Dzięki...
Asemblo klientem MBridge – Marketing Experts
Do grona Klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. Współpraca koncentruje się na działaniach SEO wymierzonych w budowanie widoczności oraz pozyskiwanie nowych leadów. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764