Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania życia.
W świecie pełnym pośpiechu i codziennych wyzwań kawa Eduscho zachęca do porzucenia choć na krótką chwilę codziennych zmartwień i rozsmakowania się w tym, co dobre. Nadrzędny przekaz trwającej do końca listopada kampanii opiera się na przesłaniu: "Zwolnij, smakuj życie – ono smakuje tak dobrze, jak nasze produkty". To zaproszenie do celebrowania małych chwil. A Eduscho to ten element codzienności, który gwarantuje zarówno doskonały smak, jak i relaks, tak potrzebny w codziennej bieganinie.
Marka znana już polskim konsumentom z wyjątkowego smaku, aromatu i czytelnej identyfikacji wizualnej, ponownie zaskakuje. Stawia na kontekstowe, dopasowane do lokalizacji przekazy oraz barwy dodające kolorytu niekiedy szarym, jesiennym przestrzeniom miejskim.
– Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. W jesienniej kampanii nie rezygnujemy z tego przesłania. Tym razem chcemy jednak dodatkowo podkreślić, że życie - bez względu na porę roku - należy SMAKować. Jesienią dni są coraz krótsze, a my mamy coraz więcej do zrobienia. Dlatego w komunikacji zachęcamy do zwolnienia i rozkoszowania się smakiem i aromatem naszych kaw z portfolio Eduscho – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Smakuj chwile, gdziekolwiek jesteś
Kampania realizowana jest wielokanałowo. Zaplanowano działania marki w telewizji, digitalu, outdoorze, a także prasie branżowej. Nie zabraknie również akcji BTL, takich jak m.in. samplingi, degustacje i kreacje POS. Projekty zostały dostosowane do specyfiki poszczególnych nośników i ich lokalizacji. I tak, Eduscho w Krakowie "smakuje, jak spacer po rynku", w Warszawie „jak spacer nad Wisłą”, zaś w Poznaniu, jak „odpoczynek na Malcie”.
Kampania w digitalu również wykorzystuje kontekstowe podejście. W reklamach display pojawiają się hasła takie jak "Smakuje jak dobre wiadomości" oraz "Smakuje jak dobry serial wieczorem". Te przekazy mają na celu powiązanie przyjemności picia kawy Eduscho z codziennymi, pozytywnymi doświadczeniami konsumentów.
Dodatkowo do odbiorców w całej Polsce skierowane zostaną też hasła odwołujące się do codziennych chwil relaksu: "Smakuje, jak piątek po południu", "Smakuje, jak słoneczny dzień" czy "Smakuje, jak powolny poranek”.
Zwolnij i odkryj swój ulubiony wariant Eduscho
Jesienna kampania promocyjna obejmująca działania samplingowe i degustacje w sklepach pozwala konsumentom doświadczyć wyjątkowego smaku i aromatu kawy Eduscho. W szerokim portfolio marki, obejmującym zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, każdy może znaleźć coś dla siebie.
– Nasze działania to więcej niż promocja produktu. To manifest stylu życia, w którym jest miejsce na chwilę dla siebie, delektowanie się ulubionym napojem i czerpanie radości z małych rzeczy. Chcemy, aby konsumenci, sięgając po Eduscho, czuli, że dają sobie prawo do tej chwili przyjemności w zabieganym dniu – dodaje Izabela Brzozowska.
Jesienna odsłona Eduscho jest realizowana we współpracy z agencjami: DDB (kreacja), Golden Submarine (social media), 24/7 Communication (PR) oraz OMD (zakup mediów).
Eduscho trafia do wszystkich kubków smakowych Polaków
W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy na sklepowej półce nie zabiera – tak przecież cennego – czasu. Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online.
Źródło: Tchibo Warszawa