logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smart Company – Automatyzacja GigaCon: Technologia w zarządzaniu i komunikacji z klientem

   01.10.2018, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na nową konferencję poświęconą prezentacji rozwiązań pozwalających na sprawną analizę danych, poprawę komunikacji z klientem i efektywne zarządzanie firmą, czyli Smart Company – Automatyzacja GigaCon. Odbędzie się ona już 10 października w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smart-company-%E2%80%93-automatyzacja-gigacon%3A-technologia-w-zarzadzaniu-i-komunikacji-z-klientem,379562,artykul.html

Postaramy się pokazać w jaki sposób nowe technologie mogą wpłynąć na lepsze wykorzystanie zasobów firmowych, analizować dane i tworzyć rozwiązania bezpośrednio wpływające na poprawę wyników przedsiębiorstwa, lepszą analizę potrzeb rynkowych i komunikacji z klientem.

Poruszymy m.in. takie tematy jak:

Śledzenie zasobów z wykorzystaniem beaconów LTE oraz technologii blockchain
– Sylwester Wieczorkowski (Niezależny Ekspert)

BigData w praktyce – jak wykorzystać jej potencjał?
– Monika Kołodziejczyk (Niezależny Ekspert)

Best practice: 7 sposobów na proaktywne zarządzanie i optymalizację pracy działu IT
– Paweł Wałuszko (Niezależny Ekspert)

Wdrożenie i automatyzacja procesów zarządzania danymi
– Dariusz Gałęzowski (PKO Bank Polski)

SMART OFFICE – jak wewnętrzne działy nadążają za zmianami cyfrowej rewolucji
– Robert Gontkiewicz (Optimatis)

FlowBoard – rewolucja w zarządzaniu procesami w firmie
– Przemysław Tomulik (LOG Systems)

Smart, Smarter, Statlook – Automatyzacja wielu kluczowych elementów w organizacji – od sprzętu i oprogramowania po dane osobowe
– Piotr Kubiak (A plus C Systems)

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszymi wykładami na stronie konferencji!

Udział w konferencji jest bezpłatny, a jedynym warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest rejestracja poprzez formularz, który znajduje się tuż pod agendą na stronie – link powyżej. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GigaCon

gigacon.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764