logo
WIADOMOŚCI

Smart Company – Automatyzacja GigaCon: Technologia w zarządzaniu i komunikacji z klientem

   01.10.2018, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na nową konferencję poświęconą prezentacji rozwiązań pozwalających na sprawną analizę danych, poprawę komunikacji z klientem i efektywne zarządzanie firmą, czyli Smart Company – Automatyzacja GigaCon. Odbędzie się ona już 10 października w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smart-company-%E2%80%93-automatyzacja-gigacon%3A-technologia-w-zarzadzaniu-i-komunikacji-z-klientem,379562,artykul.html

Postaramy się pokazać w jaki sposób nowe technologie mogą wpłynąć na lepsze wykorzystanie zasobów firmowych, analizować dane i tworzyć rozwiązania bezpośrednio wpływające na poprawę wyników przedsiębiorstwa, lepszą analizę potrzeb rynkowych i komunikacji z klientem.

Poruszymy m.in. takie tematy jak:

Śledzenie zasobów z wykorzystaniem beaconów LTE oraz technologii blockchain
– Sylwester Wieczorkowski (Niezależny Ekspert)

BigData w praktyce – jak wykorzystać jej potencjał?
– Monika Kołodziejczyk (Niezależny Ekspert)

Best practice: 7 sposobów na proaktywne zarządzanie i optymalizację pracy działu IT
– Paweł Wałuszko (Niezależny Ekspert)

Wdrożenie i automatyzacja procesów zarządzania danymi
– Dariusz Gałęzowski (PKO Bank Polski)

SMART OFFICE – jak wewnętrzne działy nadążają za zmianami cyfrowej rewolucji
– Robert Gontkiewicz (Optimatis)

FlowBoard – rewolucja w zarządzaniu procesami w firmie
– Przemysław Tomulik (LOG Systems)

Smart, Smarter, Statlook – Automatyzacja wielu kluczowych elementów w organizacji – od sprzętu i oprogramowania po dane osobowe
– Piotr Kubiak (A plus C Systems)

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszymi wykładami na stronie konferencji!

Udział w konferencji jest bezpłatny, a jedynym warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest rejestracja poprzez formularz, który znajduje się tuż pod agendą na stronie – link powyżej. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GigaCon

gigacon.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone