logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smart Company – Automatyzacja GigaCon: Technologia w zarządzaniu i komunikacji z klientem

   01.10.2018, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

Zapraszamy na nową konferencję poświęconą prezentacji rozwiązań pozwalających na sprawną analizę danych, poprawę komunikacji z klientem i efektywne zarządzanie firmą, czyli Smart Company – Automatyzacja GigaCon. Odbędzie się ona już 10 października w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smart-company-%E2%80%93-automatyzacja-gigacon%3A-technologia-w-zarzadzaniu-i-komunikacji-z-klientem,379562,artykul.html

Postaramy się pokazać w jaki sposób nowe technologie mogą wpłynąć na lepsze wykorzystanie zasobów firmowych, analizować dane i tworzyć rozwiązania bezpośrednio wpływające na poprawę wyników przedsiębiorstwa, lepszą analizę potrzeb rynkowych i komunikacji z klientem.

Poruszymy m.in. takie tematy jak:

Śledzenie zasobów z wykorzystaniem beaconów LTE oraz technologii blockchain
– Sylwester Wieczorkowski (Niezależny Ekspert)

BigData w praktyce – jak wykorzystać jej potencjał?
– Monika Kołodziejczyk (Niezależny Ekspert)

Best practice: 7 sposobów na proaktywne zarządzanie i optymalizację pracy działu IT
– Paweł Wałuszko (Niezależny Ekspert)

Wdrożenie i automatyzacja procesów zarządzania danymi
– Dariusz Gałęzowski (PKO Bank Polski)

SMART OFFICE – jak wewnętrzne działy nadążają za zmianami cyfrowej rewolucji
– Robert Gontkiewicz (Optimatis)

FlowBoard – rewolucja w zarządzaniu procesami w firmie
– Przemysław Tomulik (LOG Systems)

Smart, Smarter, Statlook – Automatyzacja wielu kluczowych elementów w organizacji – od sprzętu i oprogramowania po dane osobowe
– Piotr Kubiak (A plus C Systems)

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszymi wykładami na stronie konferencji!

Udział w konferencji jest bezpłatny, a jedynym warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest rejestracja poprzez formularz, który znajduje się tuż pod agendą na stronie – link powyżej. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GigaCon

gigacon.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki
Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku....
Sławomir bohaterem kampanii reklamowej platformy Bancovo
Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online startuje z kampanią telewizyjną - której głównym bohaterem jest Sławomir Zapała – niezwykle popularna gwiazda piosenki, aktor i showman. Strategię i kreację kampanii, przygotowała agencja Start Something.
Ricoh na Fespa 2019
Ricoh będzie jednym z wystawców na targach FESPA 2019. W swojej strefie (hala B4, stanowisko K31) firma zaprezentuje m.in. nowy ploter lateksowy Pro L5160, system do druku na tekstyliach Ri 6000 oraz system produkcyjny z piątą stacją na toner specjalny Pro C7200x.
Produkty Canon po raz 25. z rzędu wyróżnione międzynarodowymi nagrodami If Design Award 2019
Aż dziewięć produktów Canon zostało nagrodzonych przez iF International Forum Design GmbH prestiżowymi wyróżnieniami iF Design Award 2019. Firma Canon już po raz 25. z rzędu znalazła się wśród laureatów iF Design Award. Cykliczne wyróżnienia dla produktów i technologii Canon sprawiają, że firma nie ustaje w wysiłkach tworzenia...
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku” [INFOGRAFIKA]
16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764