logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smartfony Motorola Edge z nagrodą Red Dot

  PR 07.05.2020, przeczytano 1172 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzone niedawno do oferty motorola edge i motorola edge+ przyniosły Motoroli już drugą w tym roku nagrodę Red Dot. Dwa nowe urządzenia zgłoszone jako rodzina produktów zostały nagrodzone w najsłynniejszym na świecie konkursie wzorniczym za wyjątkowej jakości design. W 2020 roku do konkursu zgłoszono ponad 6500 produktów z 60 krajów, z czego jedynie 25% uzyskało to wyróżnienie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smartfony-motorola-edge-z-nagroda-red-dot,386924,artykul.html

Podejście wzornicze Motoroli zawsze koncentrowało się na zapewnianiu konsumentom innowacji, które zmieniają technologie w przydatne funkcje. Dotyczy to całej oferty produktów marki, ale motorola edge i motorola edge+ oferują użytkownikom najlepsze wrażenia, którym towarzyszy piękne, zadziwiająco funkcjonalne i zaawansowane wzornictwo — odważna i nowoczesna interpretacja tego, czym może być smartfon.

Głównymi celami przyświecającymi zespołowi twórców rodziny motorola edge były użyteczność, prostota, atrakcyjność i maksymalna wydajność. Udało się je osiągnąć między innymi dzięki interaktywnemu wyświetlaczowi zakrzywionemu pod kątem 90°, systemowi aparatów o wysokiej rozdzielczości, pojemnej baterii i najszybszej w historii transmisji danych w sieciach 5G. Tym wysokiej klasy funkcjom musiał towarzyszyć równie imponujący wygląd i luksusowy styl — nawiązujący głębią i gradientem kolorów do murańskiego szkła. Wydajne i szybko działające wnętrze idealnie współgra z widocznymi na zewnątrz aparatami i ekranem o wysokiej rozdzielczości oraz donośnymi głośnikami.

- Wiemy, jak ważne jest nie tylko zaspokajanie potrzeb konsumentów, ale i element zaskoczenia, a rodzina smartfonów motorola edge stanowi jeden krok na dłuższej drodze do płynnie i intuicyjnie działających urządzeń o przełomowym wzornictwie — powiedział Paul Pierce, szef Działu Wzornictwa Luksusowego i Innowacyjnego w Motoroli. - Staramy się tworzyć urządzenia, które dostosowują się do użytkowników, a nie odwrotnie. W związku z tym wszystkie decyzje podejmowane podczas tworzenia tych nowych smartfonów koncentrowały się na konsumentach i zwiększaniu użyteczności dzięki praktycznej innowacyjności

22 czerwca 2020 r. motorola edge i motorola edge+ zostaną eksponatami na wystawie „Kamienie milowe współczesnego wzornictwa” w Muzeum Wzornictwa Red Dot w Essen wraz ze wszystkimi nagrodzonymi produktami.

Źródło: Motorola Mobility LLC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764