logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smartfony Samsung z #Funkcjądobroczynności: Swiąteczna kampania marki

  PR 27.11.2018, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

#FunkcjaDobroczynności to świąteczna kampania działu mobile marki Samsung, której celem jest pomoc dzieciom w Polsce i na świecie. Akcja wystartowała 21 listopada i potrwa do 26 grudnia, a jej partnerem jest UNICEF. Działania marketingowe obejmują telewizję, internet, radio, punkty sprzedaży, media społecznościowe oraz outdoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smartfony-samsung-z-funkcjadobroczynnosci%3A-swiateczna-kampania-marki,380302,artykul.html

W ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności, prezenty od serca trafią do najbardziej potrzebujących. W Polsce Samsung wesprze instytucjonalne placówki opiekuńczo – wychowawcze (Domy Dziecka). Natomiast za pośrednictwem UNICEF pomoc trafi do dzieci z najuboższych zakątków świata. W obu przypadkach najmłodsi otrzymają pomoc rzeczową w jednym z trzech obszarów – edukacja, sport i zabawa oraz opieka. O tym, w jakim obszarze Samsung pomoże dzieciom, zdecydują nabywcy smartfonów z #FunkcjąDobroczynności.

Równocześnie z akcją wystartowała kampania informująca o mechanizmie i głównych celach #FunkcjiDobroczynności. Pierwszy etap kampanii obejmuje działania w social media, digital, aktywności w Brand Storach i w sklepach partnerskich oraz kampanię telewizyjną. 30-sekundowy spot, będzie emitowany między innymi w TVP, TVN i Polsat.

W grudniu, rozpocznie się kampania outdoorowa, w ramach której wykorzystane zostaną między innymi wielkoformatowe nośniki na hotelu Metropol w Warszawie oraz na Dworcu Centralnym. Wtedy też pojawią się spoty radiowe.

– Chęć zmieniania świata na lepsze i pomagania jest zakotwiczona w DNA naszej firmy. W tym magicznym, świątecznym czasie, chcemy być bliżej tych, którzy najbardziej potrzebują naszej pomocy, dlatego postanowiliśmy połączyć siły z UNICEF w ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności. Wierzę, że dzięki tej kampanii, każdy smartfon Galaxy sprawi podwójną radość – osobie, która dostanie urządzenie oraz potrzebującym dzieciom – powiedział Arkadiusz Wójcik, VP Samsung Electronics Polska, odpowiedzialny za dywizję mobile.

Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.

  • Akcją objęte są wybrane smartfony Samsung Galaxy. Szczegółowe informacje i regulamin dostępne są na stronie www.dobroczynnosc.samsung.pl.

Źródło: Samsung

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764