logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smerfne lato w McDoland's

  PR 31.07.2011, przeczytano 5283 razy

Nowy międzynarodowy program Happy Meal ma na celu zachęcić dzieci i ich rodziny do "bycia przyjaciółmi Ziemi" oraz uświadomić im, jaki znakomity smak mają warzywa i owoce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smerfne-lato-w-mcdoland-s,13113,artykul.html

McDonald's zachęca dzieci oraz ich rodziny na całym świecie, aby wraz z rozpoczęciem promocji zestawów Happy Meal The Smurfs tego lata, były smerfowo niebieskie. Aby uczcić dzisiejszą premierę filmu "Smerfy", długo oczekiwanej komedii rodzinnej w 3D wyprodukowanej przez Columbia Pictures i Sony Pictures Animation, międzynarodowy program Happy Meal, podkreśla znaczenie troski o środowisko i bliskość rodzin. Realizacja Happy Meal w restauracji McDonald's, oparta na wspaniałym smaku warzyw i owoców została rozpoczęta w krajach Ameryki Łacińskiej 14 lipca, dziś w Ameryce Północnej, a następnie będzie rozciągać swój zasięg na cały świat, aż do listopada.

"Dobre samopoczucie dzieci jest jednym z najważniejszych aspektów, w jakim McDonald's chce mieć udział - mówi Kevin Newell, wiceprezes wykonawczy i główny specjalista ds. marki na świecie firmy McDonald's. - Zestaw Happy Meal The Smurfs zapewnia wybór produktów doskonałej jakości, absorbujących zabawki dla dzieci, które dodatkowo wzmacnia przekaz o znaczeniu środowiska naturalnego".

"Dzięki współpracy z McDonald's, stworzyliśmy fantastyczny, pełen dobrej zabawy i absolutnie niepowtarzalny program, który pozwala milionom ludzi na całym świecie przenieść się w magiczny świat smerfów - mówi George Leon, wiceprezes wykonawczy Sony Pictures Consumer Marketing. - Nasza współpraca stanowi tylko jeden z przykładów, jak dwie popularne marki mogą zaangażować do działania dzieci i ich rodziny za pomocą nowych metod, które zawracają uwagę na istotne kwestie".

"Smerfy" w McDonald's na całym świecie
Smerfy, choć są malutkie (nie mierzą więcej niż 3 jabłka), są tak bardzo znanymi niebieskimi stworkami, że pomagają firmie McDonald's dokonać czegoś wielkiego w ponad 100 krajach na całym świecie. Klienci McDonald's będą mogli obejrzeć specjalnie stworzoną na tą okazję, animowaną komputerowo, ogólnoświatową reklamę telewizyjną odtwarzaną na żywo; elektroniczne wyświetlacze i opakowania ze smerfami w restauracjach; pojawiać się będą aktualizacje na Facebooku i Twitterze. Ogólnoświatowa promocja zestawu Happy Meal będzie również możliwa dzięki interaktywnej, internetowej aplikacji dla dzieci stworzonej przez McDonald's - Stage M. Pełna atrakcji strona została wzbogacona o postacie smerfów, które zachęcają dzieci do zostania przyjaciółmi Ziemi. W nowym teledysku, w którym występują smerfy, dzieci znajdą kolorowe animacje oraz sympatyczne melodie, mające na celu zwrócenia ich uwagi na środowisko poprzez zabawę. Wśród aplikacji internetowych, można również znaleźć przeznaczone dla dzieci opcje oraz gry nastawione na ukazywanie problemów i znaczenia środowiska, jak również aplikacje rzeczywistości rozszerzonej, umożliwiające rodzicom i dzieciom bycie przez chwilę smerfami.

Przykłady rozszerzenia programu innowacyjnego:
- Ameryka Północna: restauracje McDonald's w Ameryce Północnej połączyły siły z organizacją o charakterze niezarobkowym - Keep America Beautiful (KAB), aby zaprosić dzieci do programu "Smurf the Earth" poprzez wybór Apple Dipper (przekąska z jabłek dostępna w restauracjach McDonald's) w zestawach Happy Meal. Opakowania Apple Dipper zawierają kod cyfrowy, który należy wprowadzić na stronie HappyMeal.com. Po wprowadzeniu kodu, McDonald's oraz KAB zasadzi drzewko (w liczbie do 100 000) w rejonach opustoszałych i zniszczonych na terenie lasów narodowych w całym kraju.

"Przez ponad 10 lat, McDonald's i KAB współpracowały ze sobą, aby utrzymać na czele działań McDonald's i świadomości konsumentów odpowiedzialność społeczną oraz lokalną - mówi Matthew McKenna, prezes Keep America Beautiful, Inc. - Wspólnie z programem McDonald's 'Smerfy' Happy Meal, pomagamy dzieciom i ich rodzinom w całej Ameryce Północnej w prosty sposób odegrać dużą rolę w ulepszaniu świata, w którym żyją".

Poza aktywizacją dzieci w formie cyfrowej, w ofercie zestawów Happy Meal dostępne będzie16 różnych zabawek - smerfów w zabawnych pozach, rozpoczynając dziś aż do 25 sierpnia.

- Ameryka Łacińska: Restauracje McDonald's rozpoczną jedyny w swoim rodzaju program rzeczywistości rozszerzonej, który przenosi dzieci do wirtualnej wioski smerfów, gdzie znajduje się Papa Smerf i inne smerfy.

Obrazki rzeczywistości rozszerzonej zostaną umieszczone na pudełkach zestawów Happy Meal oraz na tablicach z menu restauracji, gdzie zamieszczony będzie materiał filmowy z animowanymi smerfami, który również stanowi nawiązanie do obejrzanego filmu. Marchewkowe torby Ciamajdy będą posiadały zabawny motyw na opakowaniu, aby zachęcać dzieci do wyboru danego produktu.

- Brazylia: Program przedstawi różne postaci smerfów za pomocą pluszowych zabawek - smerfów z zabawnymi funkcjami. Wyświetlacze elektroniczne umieszczone w restauracji, przebrania pracowników oraz opakowania będą przypominały sceny z wioski smerfów. W liczbie miliona będą rozdawane również opakowania nasion słonecznika.

- Europa: McDonald's powołuje smerfy do życia za pomocą technik cyfrowych. Nowe, absorbujące treści, tj. gry ze smerfami zapraszające dzieci do pomocy w dbaniu o rośliny doniczkowe w ogródku Papy Smerfa, dodatkowo wzmacnia przekaz dotyczący troski o środowisko. Zabawy aktywizacyjne oraz awatarów smerfów również gwarantują świetną zabawę w McDonald's. Wszystkie kraje europejskie udostępnią pluszowe zabawki - smerfy w zestawach Happy Meal.

- Wielka Brytania: Dzieci i ich rodziny będą "smerfować i psocić" z McDonald's, jednocześnie dowiadując się ważnych rzeczy o środowisku dzięki smerfom. Konkurs rysunkowy oferuje dzieciom możliwość otrzymania własnych miniogródków kwiatowych i okazję do wygrania smerfowego zestawu małego ogrodnika. Zestawy Happy Meal będą zawierały do 10 specjalnie zaprojektowanych pluszowych zabawek - smerfów, które w ujmujący sposób przedstawiają rozkoszne osobowości smerfów. Opakowania "Smerfipyszych" zestawów z owocami i Ciamajdowych, marchewkowych torebek będą również opatrzone zabawnymi motywami, aby zachęcić dzieci do ich wyboru.

Aplikacja internetowa ze smerfami dostępna jest na stronach McDonald's poszczególnych krajów, w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i regionie Azji i Pacyfiku, jak również na głównej stronie McDonald's.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Jestem w stanie przetrawić dużo bełkotu marketingowego. Ale jak czytam jak to MD od lat dba o ekologię, uświadamia o sposobach zdrowego żywienia i kultywuje więzy rodzinne...

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764