logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śmietanka Łaciata bohaterem spotu przygotowanego przez Grey Group

  PR 08.11.2012, przeczytano 1594 razy

Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie z myślą o wzmocnieniu wizerunku swojej najcenniejszej marki – Łaciate od 2 listopada ruszyła z najnowszą kampanią reklamową promującą Śmietankę Łaciatą do kawy 12 %. Emitowany w stacjach telewizyjnych spot reklamowy utrzymany jest w charakterystycznym dla marki tonie. W humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób przedstawia domniemany proces produkcji śmietanki - krowy skaczą radośnie na łące, naturalnie "ubijając" mleko,  aby powstała śmietanka. Nowy spot reklamowy mocno podkreśla naturalność produktu oraz wspaniały kremowy smak  Śmietanki,  idealnej do smacznej porannej kawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smietanka-laciata-bohaterem-spotu-przygotowanego-przez-grey-group,17162,artykul.html

To pierwsza kampania, przygotowana przez agencję GREY Group dla Spółdzielni Mleczarskiej  MLEKPOL

Chcieliśmy, aby spot podkreślał charakter marki - z jednej strony eksponował  naturalne pochodzenie śmietanki, a z drugiej bawił i tym samym wywoływał pozytywne odczucia. Dlatego jest zrobiony w  lekkiej formie i z przymrużeniem oka” – mówi Agnieszka Stypa, Senior Art Director.

Nowy spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych :TVP, Polsat, TVN oraz w stacjach niszowych: TVN niszowe (TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo), Polsat niszowe (m.in..Polsat2, TV4, Polsat Cafe, Film, News), AT Media (25 najlepiej zindeksowanych  do TG stacji). TVP niszowe ( TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia).

Kampania potrwa do 16.12.2012.

Równocześnie z kampanią TV będzie prowadzona emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych  platformach/ witrynach video- VOD: Onet, WP, Ipla oraz Iplex.

Autorami konceptu kreatywnego spotu reklamowego są Grzegorz Waliczek (Creative Director), Agnieszka Stypa (Senior Art Director) oraz Magda Zalewska (Senior Copywriter). W obsługę klienta zaangażowane były Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Katarzyna Bryłka (Account Manager) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwały Anna Green (ProductionDirector) i Agatą Bereś ( TV Producer). Reżyserem spotu był Marcin Ziębiński a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne PapayaFilms.

Ze strony MLEKPOL-u  za projekt odpowiadały Ewa Gromadzka (Kierownik Działu Marketingu) i Lucyna Kulągowska (Referent ds. Marketingu).

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764