Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie z myślą o wzmocnieniu wizerunku swojej najcenniejszej marki – Łaciate od 2 listopada ruszyła z najnowszą kampanią reklamową promującą Śmietankę Łaciatą do kawy 12 %. Emitowany w stacjach telewizyjnych spot reklamowy utrzymany jest w charakterystycznym dla marki tonie. W humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób przedstawia domniemany proces produkcji śmietanki - krowy skaczą radośnie na łące, naturalnie "ubijając" mleko, aby powstała śmietanka. Nowy spot reklamowy mocno podkreśla naturalność produktu oraz wspaniały kremowy smak Śmietanki, idealnej do smacznej porannej kawy.
To pierwsza kampania, przygotowana przez agencję GREY Group dla Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL
„Chcieliśmy, aby spot podkreślał charakter marki - z jednej strony eksponował naturalne pochodzenie śmietanki, a z drugiej bawił i tym samym wywoływał pozytywne odczucia. Dlatego jest zrobiony w lekkiej formie i z przymrużeniem oka” – mówi Agnieszka Stypa, Senior Art Director.
Nowy spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych :TVP, Polsat, TVN oraz w stacjach niszowych: TVN niszowe (TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo), Polsat niszowe (m.in..Polsat2, TV4, Polsat Cafe, Film, News), AT Media (25 najlepiej zindeksowanych do TG stacji). TVP niszowe ( TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia).
Kampania potrwa do 16.12.2012.
Równocześnie z kampanią TV będzie prowadzona emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych platformach/ witrynach video- VOD: Onet, WP, Ipla oraz Iplex.
Autorami konceptu kreatywnego spotu reklamowego są Grzegorz Waliczek (Creative Director), Agnieszka Stypa (Senior Art Director) oraz Magda Zalewska (Senior Copywriter). W obsługę klienta zaangażowane były Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Katarzyna Bryłka (Account Manager) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwały Anna Green (ProductionDirector) i Agatą Bereś ( TV Producer). Reżyserem spotu był Marcin Ziębiński a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne PapayaFilms.
Ze strony MLEKPOL-u za projekt odpowiadały Ewa Gromadzka (Kierownik Działu Marketingu) i Lucyna Kulągowska (Referent ds. Marketingu).
Źródło: Grey Group