logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śmietanka Łaciata bohaterem spotu przygotowanego przez Grey Group

  PR 08.11.2012, przeczytano 1827 razy

Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie z myślą o wzmocnieniu wizerunku swojej najcenniejszej marki – Łaciate od 2 listopada ruszyła z najnowszą kampanią reklamową promującą Śmietankę Łaciatą do kawy 12 %. Emitowany w stacjach telewizyjnych spot reklamowy utrzymany jest w charakterystycznym dla marki tonie. W humorystyczny i nieco abstrakcyjny sposób przedstawia domniemany proces produkcji śmietanki - krowy skaczą radośnie na łące, naturalnie "ubijając" mleko,  aby powstała śmietanka. Nowy spot reklamowy mocno podkreśla naturalność produktu oraz wspaniały kremowy smak  Śmietanki,  idealnej do smacznej porannej kawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smietanka-laciata-bohaterem-spotu-przygotowanego-przez-grey-group,17162,artykul.html

To pierwsza kampania, przygotowana przez agencję GREY Group dla Spółdzielni Mleczarskiej  MLEKPOL

Chcieliśmy, aby spot podkreślał charakter marki - z jednej strony eksponował  naturalne pochodzenie śmietanki, a z drugiej bawił i tym samym wywoływał pozytywne odczucia. Dlatego jest zrobiony w  lekkiej formie i z przymrużeniem oka” – mówi Agnieszka Stypa, Senior Art Director.

Nowy spot reklamowy emitowany jest w stacjach głównych :TVP, Polsat, TVN oraz w stacjach niszowych: TVN niszowe (TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo), Polsat niszowe (m.in..Polsat2, TV4, Polsat Cafe, Film, News), AT Media (25 najlepiej zindeksowanych  do TG stacji). TVP niszowe ( TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia).

Kampania potrwa do 16.12.2012.

Równocześnie z kampanią TV będzie prowadzona emisja spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych  platformach/ witrynach video- VOD: Onet, WP, Ipla oraz Iplex.

Autorami konceptu kreatywnego spotu reklamowego są Grzegorz Waliczek (Creative Director), Agnieszka Stypa (Senior Art Director) oraz Magda Zalewska (Senior Copywriter). W obsługę klienta zaangażowane były Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Katarzyna Bryłka (Account Manager) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwały Anna Green (ProductionDirector) i Agatą Bereś ( TV Producer). Reżyserem spotu był Marcin Ziębiński a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne PapayaFilms.

Ze strony MLEKPOL-u  za projekt odpowiadały Ewa Gromadzka (Kierownik Działu Marketingu) i Lucyna Kulągowska (Referent ds. Marketingu).

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764