logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smirnoff Black z nagrodą Art of Packaging

  PR 26.03.2013, przeczytano 1538 razy
ilustracjastrzałka

Opakowania coraz częściej stają się dziełami sztuki. 18 marca w Poznaniu, w konkursie ART OF PACKAGING – Perły wśród Opakowań, nagrodzono najlepsze i najbardziej innowacyjne pomysły 2012 roku. Zwycięzcą w kategorii Premium zostało opakowanie wódki Smirnoff Black.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smirnoff-black-z-nagroda-art-of-packaging,18295,artykul.html

Podczas uroczystej gali finałowej przyznano nagrody w VII edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING. Najlepszym projektem w kategorii Premium zostało opakowanie Smirnoff Black, stworzone przez agencję Czteryczwarte Brand Design.

W nowym, wyjątkowo eleganckim kartoniku Smirnoff Black postawiono na nietypowe rozwiązanie technologiczne, tworząc dwie różnorodne faktury. Jego górna część wykonana została unikalną techniką drukarską, która pozwoliła uzyskać efekt szczotkowanej miedzi. Druga część kartonika pokryta jest złotymi i czarnymi zdobieniami i tłoczeniami. Znajdują się też na niej między innymi informacje o sposobie wytwarzania produktu.

Jednym z zadań postawionych przed agencją designerską było podkreślenie wyjątkowego sposobu destylacji produktu. Udało się to dobrze uchwycić, poprzez nawiązanie do ponad 150 letniego miedzianego alembika, w którym to przebiega ostatnia, czwarta destylacja wódki Smirnoff Black, nadając charakterystyczny delikatny, owocowy aromat i smak – mówi Marcin Andrzejczyk, Senior Brand Manager Smirnoff, Diageo Polska.

Projektując opakowanie szukaliśmy nowej formy przestrzennej, która z jednej strony zoptymalizuje produkcję kartonu, a z drugiej podkreśli okazję, na którą tego typu opakowanie wódki się kupuje - ekskluzywny prezent dobry na każdą okazję. Równie ważne było stworzenie odpowiedniej kompozycji elementów graficznych i wyważenie uszlachetnień, by nowy design w pełni oddawał świat marki Smirnoff - komentuje Joanna Aleksandrowicz, New Business & PR Director w Czteryczwarte Brand Design.

Smirnoff Black, w nowym eleganckim opakowaniu, jest dostępny w sprzedaży od połowy stycznia 2013 roku. Jednocześnie na początku roku, niewielkiej modyfikacji uległ sposób etykietowania butelki oraz sama butelka W stosunku do poprzedniej wersji nowa tylna etykieta zawiera dodatkowo informację o kampanii edukacyjnej „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie” realizowanej przez Diageo i mającej na celu promowanie odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Niezmienna pozostaje wyjątkowo wysoka jakość produktu i sposób jego produkcji w małych partiach.

Źródło: Diaego Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

dobra robota! bardzo dobry projekt i świetne wykonanie. Zachęca do zakupu.

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764