logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Smokowski, Dudek i Peszko w spocie marki Superbet

  PR 07.11.2022, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

SUPERBET zaprezentował nowy spot, będący elementem globalnej kampanii. W polskiej odsłonie, obok Jerzego Dudka i Sławomira Peszki, których widzieliśmy we wcześniejszych produkcjach marki, po raz pierwszy wystąpił Tomasz Smokowski, dziennikarz i współzałożyciel Kanału Sportowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smokowski%2C-dudek-i-peszko-w-spocie-marki-superbet,397886,artykul.html

Spot miał premierę 4 listopada i towarzyszy mu hasło GO SUPER, zaprezentowane już we wrześniowej kampanii reklamowej. Jego emisję zaplanowano w niemal wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Będzie go można zobaczyć przy okazji meczów zbliżających się piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze, a także w kanałach digital, social mediach i kanałach własnych marki.

GO SUPER to długofalowy koncept reklamowy marki, budujący wokół marki Superbet pozytywne emocje. Jego symbolami są liczne znaki rozpoznawcze, takie jak spójna identyfikacja graficzna, czerwony dym, czerwona poświata czy specjalnie skomponowany dźwięk.

Nagrania miały miejsce w stolicy Rumunii – Bukareszcie. Między innymi na Stadionie Ghencea, znanym również jako Stadion Steaua. Za koncepcję kampanii odpowiada irlandzka agencja The Tenth Man i londyński duet reżyserski That Jam – Joe Beverley i Samuel Hurlock, reżyserem zdjęć był Marcus Autelli, a za produkcją stoi Saboteur Media.

- Spot jest kontynuacją konceptu brandowego Go Super - supersensorycznej kampanii, w której zapewniamy naszym odbiorcom dodatkowy poziom pozytywnych emocji i przemiany z czegoś zwykłego w coś niezwykłego - from ordinary to extraordinary - podkreśla Nicole Briggs-Kolmodin, Global Head of Brand Identity w SUPERBET. - Nasza koncepcja Go Super i konsekwentnie stosowane znaki rozpoznawcze pozwalają nam silnie kojarzyć się z marką, a jednocześnie dostosować się do szerokiego zakresu komunikatów oraz celów i pozycjonowania lokalnego rynku.

- Ta kampania świetnie wpisuje się w DNA brandu i spójnie wzmacnia jego percepcję w wielu obszarach naszych zmysłów. Chcemy budować wokół marki pozytywne skojarzenia i jestem przekonana, że nasze nowe, pełne dobrej energii spoty bardzo nam w tym pomogą! - dodaje Katarzyna Gawlik, Marketing Director polskiego oddziału firmy.

Oprócz wymienionych wyżej za kampanię odpowiadają również: ze strony teamu globalnego Martina Živković - Head of Brand Operations, natomiast stronę polską reprezentuje Bartosz Malaka, Head of Marketing.

W Rumuńskiej odsłonie kampanii wystąpili legendarni reprezentanci kraju – Ilie Dumitrescu, Florin Răducioiu oraz Gheorghe Craioveanu.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764