logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMS-y wspierają WOŚP

  PR 10.01.2019, przeczytano 313 razy
Fot. Łukasz Widziszowski

Co roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi wokół słusznego celu. Tak potężne wydarzenie angażujące pracę tysięcy osób wymaga odpowiedniej organizacji. SMS-y już od kilku lat wspomagają działania organizatorów tej imprezy usprawniając zakrojoną na szeroką skalę komunikację między nimi. Dodatkowo, po raz trzeci z rzędu, dostawca usługi SerwerSMS.pl będzie integratorem SMS-ów Premium, które zasilają zbiórkę WOŚP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sms-y-wspieraja-wosp,380736,artykul.html

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to szeroko zakrojona impreza masowa przeprowadzana w krótkim czasie i wymagająca tym samym prostych, szybkich, niezawodnych oraz zasięgowych rozwiązań zarządczo-komunikacyjnych. Jak pokazuje ostatnie badanie „Komunikacja SMS w Polsce” narzędziem, które odpowiada na te potrzeby jest SMS. Krótka i treściwa forma wiadomości oraz natychmiastowość zarówno przekazu jak i odbioru pozwalają na globalną komunikację między organizatorami, sztabami czy wolontariuszami w czasie rzeczywistym, wpływając tym samym na sprawniejszą realizację założonych zadań.

– SMS-y pozwalają znacznie szybciej dotrzeć  z ważnymi komunikatami do naszych odbiorców, czyli 1700 Szefów Sztabów 27. Finału WOŚP. Od kilku lat widzimy, że skuteczność SMS-ów jest bardzo wysoka, ponieważ każdy nosi przy sobie telefon, a komunikacja zbiorcza ułatwia dotarcie do dużej grupy odbiorców w jednym momencie – mówi Anna Ulanowska z Działu Obsługi Sztabów.

Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy wymaga komunikacji masowej, która zadziała niezwłocznie w sytuacji dynamicznej. Jak wyjaśnia Jagoda Czerwiec, młodsza specjalistka ds. komunikacji, członek redakcji internetowej WOŚP – Dzięki masowej wysyłce SMS możemy natychmiast wysłać informację do wszystkich wolontariuszy, którzy z nami współpracują. Ta forma komunikacji jest dostępna dla każdego, a ponadto nie jest przeładowana informacjami (tak jak wiadomości wysyłane za pomocą Internetu). To wszystko sprawia, że zadania, które powinny zostać wykonane natychmiast, są rzeczywiście od razu realizowane.

Podczas ostatniej zbiórki kwota zebrana przez WOŚP wyniosła ponad 126 milionów złotych, zaś z samych SMS-ów Premium około 3 miliony złotych . Mimo wielu możliwości wsparcia akcji (wpłaty do puszek, aukcje internetowe, przelewy bankowe i inne) darczyńcy z każdym rokiem coraz chętniej przekazują datki właśnie za pomocą SMS-ów. Jak pokazuje wspomniane już badanie zrealizowane przez Platformę SerwerSMS.pl aż 72,1 % respondentów deklaruje, że korzysta z tego typu wiadomości do wsparcia akcji charytatywnych, doceniając szybkość i łatwość takiego rozwiązania.

– Telefony mamy dzisiaj niemal wszyscy. Gdziekolwiek jesteśmy możemy wspomóc ulubioną organizację charytatywną poprzez wysyłkę SMS-a Premium. Jest to jedna z najprostszych i najszybszych form wsparcia NGOsów, dlatego warto wdrożyć je w swoich organizacjach. SerwerSMS.pl  kolejny raz pomaga nam integrować wszystkie wysłane przez darczyńców SMS-y i na bieżąco informować, ile osób zaangażowało się w już we wsparcie WOŚP – wyjaśnia Małgorzata Mysłek, koordynator projektów Fundacji WOŚP.

Jak pokazuje przykład WOŚP, mimo pojawiających się wciąż nowych i rozwijających się technologii SMS-y gwarantują bezpośrednie, skuteczne, a przy tym tanie dotarcie do odbiorcy.

– Cieszymy się mogąc wspierać swoimi zasobami tak wielką imprezę jak WOŚP i mając swój udział zarówno w procesie jej organizacji, jak i zbiórki datków na szczytne cele – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing  Manager w SerwerSMS.pl. - Wyniki naszej wieloletniej współpracy pokazują, że z pozoru proste i używane do komunikacji prywatnej narzędzie, doskonale sprawdza się w biznesie czy właśnie działalności charytatywnej, wpływając na naprawdę spektakularne efekty akcji. Zawsze na koniec przedsięwzięcia przekazujemy organizatorom dane o liczbie darczyńców, którzy w ten sposób wsparli akcję – dodaje.

Źródło: SerwerSMS.pl

www.serwersms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764