logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMS-y wspierają WOŚP

  PR 10.01.2019, przeczytano 278 razy
Fot. Łukasz Widziszowski

Co roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi wokół słusznego celu. Tak potężne wydarzenie angażujące pracę tysięcy osób wymaga odpowiedniej organizacji. SMS-y już od kilku lat wspomagają działania organizatorów tej imprezy usprawniając zakrojoną na szeroką skalę komunikację między nimi. Dodatkowo, po raz trzeci z rzędu, dostawca usługi SerwerSMS.pl będzie integratorem SMS-ów Premium, które zasilają zbiórkę WOŚP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sms-y-wspieraja-wosp,380736,artykul.html

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to szeroko zakrojona impreza masowa przeprowadzana w krótkim czasie i wymagająca tym samym prostych, szybkich, niezawodnych oraz zasięgowych rozwiązań zarządczo-komunikacyjnych. Jak pokazuje ostatnie badanie „Komunikacja SMS w Polsce” narzędziem, które odpowiada na te potrzeby jest SMS. Krótka i treściwa forma wiadomości oraz natychmiastowość zarówno przekazu jak i odbioru pozwalają na globalną komunikację między organizatorami, sztabami czy wolontariuszami w czasie rzeczywistym, wpływając tym samym na sprawniejszą realizację założonych zadań.

– SMS-y pozwalają znacznie szybciej dotrzeć  z ważnymi komunikatami do naszych odbiorców, czyli 1700 Szefów Sztabów 27. Finału WOŚP. Od kilku lat widzimy, że skuteczność SMS-ów jest bardzo wysoka, ponieważ każdy nosi przy sobie telefon, a komunikacja zbiorcza ułatwia dotarcie do dużej grupy odbiorców w jednym momencie – mówi Anna Ulanowska z Działu Obsługi Sztabów.

Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy wymaga komunikacji masowej, która zadziała niezwłocznie w sytuacji dynamicznej. Jak wyjaśnia Jagoda Czerwiec, młodsza specjalistka ds. komunikacji, członek redakcji internetowej WOŚP – Dzięki masowej wysyłce SMS możemy natychmiast wysłać informację do wszystkich wolontariuszy, którzy z nami współpracują. Ta forma komunikacji jest dostępna dla każdego, a ponadto nie jest przeładowana informacjami (tak jak wiadomości wysyłane za pomocą Internetu). To wszystko sprawia, że zadania, które powinny zostać wykonane natychmiast, są rzeczywiście od razu realizowane.

Podczas ostatniej zbiórki kwota zebrana przez WOŚP wyniosła ponad 126 milionów złotych, zaś z samych SMS-ów Premium około 3 miliony złotych . Mimo wielu możliwości wsparcia akcji (wpłaty do puszek, aukcje internetowe, przelewy bankowe i inne) darczyńcy z każdym rokiem coraz chętniej przekazują datki właśnie za pomocą SMS-ów. Jak pokazuje wspomniane już badanie zrealizowane przez Platformę SerwerSMS.pl aż 72,1 % respondentów deklaruje, że korzysta z tego typu wiadomości do wsparcia akcji charytatywnych, doceniając szybkość i łatwość takiego rozwiązania.

– Telefony mamy dzisiaj niemal wszyscy. Gdziekolwiek jesteśmy możemy wspomóc ulubioną organizację charytatywną poprzez wysyłkę SMS-a Premium. Jest to jedna z najprostszych i najszybszych form wsparcia NGOsów, dlatego warto wdrożyć je w swoich organizacjach. SerwerSMS.pl  kolejny raz pomaga nam integrować wszystkie wysłane przez darczyńców SMS-y i na bieżąco informować, ile osób zaangażowało się w już we wsparcie WOŚP – wyjaśnia Małgorzata Mysłek, koordynator projektów Fundacji WOŚP.

Jak pokazuje przykład WOŚP, mimo pojawiających się wciąż nowych i rozwijających się technologii SMS-y gwarantują bezpośrednie, skuteczne, a przy tym tanie dotarcie do odbiorcy.

– Cieszymy się mogąc wspierać swoimi zasobami tak wielką imprezę jak WOŚP i mając swój udział zarówno w procesie jej organizacji, jak i zbiórki datków na szczytne cele – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing  Manager w SerwerSMS.pl. - Wyniki naszej wieloletniej współpracy pokazują, że z pozoru proste i używane do komunikacji prywatnej narzędzie, doskonale sprawdza się w biznesie czy właśnie działalności charytatywnej, wpływając na naprawdę spektakularne efekty akcji. Zawsze na koniec przedsięwzięcia przekazujemy organizatorom dane o liczbie darczyńców, którzy w ten sposób wsparli akcję – dodaje.

Źródło: SerwerSMS.pl

www.serwersms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764