logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMS-y wspierają WOŚP

  PR 10.01.2019, przeczytano 676 razy
Fot. Łukasz Widziszowski

Co roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi wokół słusznego celu. Tak potężne wydarzenie angażujące pracę tysięcy osób wymaga odpowiedniej organizacji. SMS-y już od kilku lat wspomagają działania organizatorów tej imprezy usprawniając zakrojoną na szeroką skalę komunikację między nimi. Dodatkowo, po raz trzeci z rzędu, dostawca usługi SerwerSMS.pl będzie integratorem SMS-ów Premium, które zasilają zbiórkę WOŚP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sms-y-wspieraja-wosp,380736,artykul.html

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to szeroko zakrojona impreza masowa przeprowadzana w krótkim czasie i wymagająca tym samym prostych, szybkich, niezawodnych oraz zasięgowych rozwiązań zarządczo-komunikacyjnych. Jak pokazuje ostatnie badanie „Komunikacja SMS w Polsce” narzędziem, które odpowiada na te potrzeby jest SMS. Krótka i treściwa forma wiadomości oraz natychmiastowość zarówno przekazu jak i odbioru pozwalają na globalną komunikację między organizatorami, sztabami czy wolontariuszami w czasie rzeczywistym, wpływając tym samym na sprawniejszą realizację założonych zadań.

– SMS-y pozwalają znacznie szybciej dotrzeć  z ważnymi komunikatami do naszych odbiorców, czyli 1700 Szefów Sztabów 27. Finału WOŚP. Od kilku lat widzimy, że skuteczność SMS-ów jest bardzo wysoka, ponieważ każdy nosi przy sobie telefon, a komunikacja zbiorcza ułatwia dotarcie do dużej grupy odbiorców w jednym momencie – mówi Anna Ulanowska z Działu Obsługi Sztabów.

Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy wymaga komunikacji masowej, która zadziała niezwłocznie w sytuacji dynamicznej. Jak wyjaśnia Jagoda Czerwiec, młodsza specjalistka ds. komunikacji, członek redakcji internetowej WOŚP – Dzięki masowej wysyłce SMS możemy natychmiast wysłać informację do wszystkich wolontariuszy, którzy z nami współpracują. Ta forma komunikacji jest dostępna dla każdego, a ponadto nie jest przeładowana informacjami (tak jak wiadomości wysyłane za pomocą Internetu). To wszystko sprawia, że zadania, które powinny zostać wykonane natychmiast, są rzeczywiście od razu realizowane.

Podczas ostatniej zbiórki kwota zebrana przez WOŚP wyniosła ponad 126 milionów złotych, zaś z samych SMS-ów Premium około 3 miliony złotych . Mimo wielu możliwości wsparcia akcji (wpłaty do puszek, aukcje internetowe, przelewy bankowe i inne) darczyńcy z każdym rokiem coraz chętniej przekazują datki właśnie za pomocą SMS-ów. Jak pokazuje wspomniane już badanie zrealizowane przez Platformę SerwerSMS.pl aż 72,1 % respondentów deklaruje, że korzysta z tego typu wiadomości do wsparcia akcji charytatywnych, doceniając szybkość i łatwość takiego rozwiązania.

– Telefony mamy dzisiaj niemal wszyscy. Gdziekolwiek jesteśmy możemy wspomóc ulubioną organizację charytatywną poprzez wysyłkę SMS-a Premium. Jest to jedna z najprostszych i najszybszych form wsparcia NGOsów, dlatego warto wdrożyć je w swoich organizacjach. SerwerSMS.pl  kolejny raz pomaga nam integrować wszystkie wysłane przez darczyńców SMS-y i na bieżąco informować, ile osób zaangażowało się w już we wsparcie WOŚP – wyjaśnia Małgorzata Mysłek, koordynator projektów Fundacji WOŚP.

Jak pokazuje przykład WOŚP, mimo pojawiających się wciąż nowych i rozwijających się technologii SMS-y gwarantują bezpośrednie, skuteczne, a przy tym tanie dotarcie do odbiorcy.

– Cieszymy się mogąc wspierać swoimi zasobami tak wielką imprezę jak WOŚP i mając swój udział zarówno w procesie jej organizacji, jak i zbiórki datków na szczytne cele – mówi Edyta Godziek, PR & Marketing  Manager w SerwerSMS.pl. - Wyniki naszej wieloletniej współpracy pokazują, że z pozoru proste i używane do komunikacji prywatnej narzędzie, doskonale sprawdza się w biznesie czy właśnie działalności charytatywnej, wpływając na naprawdę spektakularne efekty akcji. Zawsze na koniec przedsięwzięcia przekazujemy organizatorom dane o liczbie darczyńców, którzy w ten sposób wsparli akcję – dodaje.

Źródło: SerwerSMS.pl

www.serwersms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764