logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SMSy w e-commerce: Integracja oprogramowania Shoper i Serwersms.pl

  PR 25.07.2016, przeczytano 923 razy
ilustracja

SMSy lepsze w kontakcie z Klientem niż mailing? Owszem – według MailChimp tylko 17,35% wiadomości odbieranych jest przez globalnych użytkowników newsletterów, a wiadomości SMS otwiera 98% właścicieli smartfonów – 90% z nich czytanych jest w ciągu zaledwie 3 sekund.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/smsy-w-e-commerce%3A-integracja-oprogramowania-shoper-i-serwersms.pl,29382,artykul.html

Żyjemy w świecie mobile. Według danych GUS, na każdego Polaka przypada więcej niż jeden telefon komórkowy, a łącznie dysponujemy ponad 56 mln urządzeń. Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że niemal zawsze i wszędzie możemy być w kontakcie z innymi, a SMS, jako najczęściej używana forma przekazywania informacji, bardzo nam w tym pomaga, także w przypadku komunikacji na linii sklep internetowy-klient – mówi Krzysztof Krawczyk, prezes zarządu DreamCommerce S.A., dostawcy oprogramowania Shoper.

I są na to dowody – z badań prowadzonych zarówno przez firmy obsługujące systemy SMS w e-commerce, jak i mailowe newslettery wynika, że wiadomości tekstowe wysyłane do klientów, częściej są przez nich odbierane i czytane niż oferty dostarczane im na skrzynki pocztowe.

Mając to na uwadze, i dzięki współpracy z platformą SerwerSMS.pl, właściciele pracujących u nas sklepów będą mogli teraz wyraźnie poprawić przepływ informacji między sklepem i jego odbiorcami, a tym samym generować lepsze wyniki sprzedażowe i stale podnosić poziom zadowolenia z zakupów – dodaje Krzysztof Krawczyk. E-sklepy działające na platformie Shoper mogą już korzystać z opcji masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS czy VMS za pośrednictwem SerwerSMS.pl. Co więcej, na start otrzymują konkretne korzyści: 500 darmowych SMSów i numer Short Code gratis.

Jak podkreśla Daniel Zawiliński, CMO marki SerwerSMS.pl, taka integracja to szereg korzyści dla klientów korzystających z rozwiązania Shoper. – Wprowadzone rozwiązanie daje sprzedającym wiele możliwości, np. wdrożenie automatycznej wysyłki powiadomień SMS do klientów, jak i do administratorów sklepu (zmiana statusu zamówienia, utworzenie nowego konta czy kolejnego zamówienia). Nasz moduł umożliwia także personalizację treści wysyłanych wiadomości, poprzez podstawienie parametrów dotyczących identyfikacji zamówienia, takich jak kwoty czy dane kupującego – wymienia.

Administrator konta ma także możliwość decyzji, w przypadku których statusów SMS powinien zostać wysłany, a dla których nie. Warto wiedzieć, że takie rozwiązanie pozwala na wysyłkę wiadomości zarówno ECO +, jak i FULL (z nazwą nadawcy) oraz z obsługą polskich znaków. Z poziomu konfiguracji natomiast można przeglądać wysłane wiadomości, sprawdzać raporty doręczeń, dodać nową nazwę nadawcy czy podejrzeć ostatnie faktury.

Brzmi ciekawie? Integracja z platformą SerwerSMS.pl dostępna jest już dla wszystkich właścicieli sklepów Shoper.

Źródło: SerwerSMS.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764