logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Snap Inc, właściciel platformy Snapchat, kupił udziały w Grupie Aleph

  PR 10.02.2022, przeczytano 505 razy

Grupa macierzysta firmy Httpool - Aleph Group (Aleph), globalny partner największych platform digital - ogłosiła, że Snap Inc. (NYSE: SNAP) dokonał mniejszościowej inwestycji w tę Grupę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/snap-inc%2C-wlasciciel-platformy-snapchat%2C-kupil-udzialy-w-grupie-aleph,394718,artykul.html

Celem inwestycji jest m.in. wspieranie globalnych działań edukacyjnych Aleph w realizacji jej misji poszerzania cyfrowego ekosystemu na rozwijających się rynkach i wzmacnianie ich rozwoju ekonomicznego. Grupa chce zapewnić rozwiązania z zakresu edukacji, szkoleń i certyfikacji dla 50 tys. profesjonalistów branży digital w 90 krajach na całym świecie, co ma pomóc m.in. tworzyć w przyszłości nowe stanowiska pracy na rynku digital oraz zapewnić tym krajom jeszcze szybszy rozwój.

W globalnie połączonym świecie, w którym technologia mobilna i dostęp do internetu stały się w pewnym sensie największym „wyrównywaczem społecznym”, umiejętności z przeszłości są zastępowane przez nowe technologie. By przetrwać i rozwijać się na rynku pracy przyszłości, profesjonaliści będą musieli rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Te umiejętności  staną się koniecznością i osoby z lepszym przygotowaniem w tym zakresie będą mieć w swoich rękach klucz do sukcesu.

Internet i smartfony stworzyły informacyjną superautostradę, a Aleph Group i Httpool przykładają się do rozwoju tej autostrady poprzez narzędzia edukacyjne i content, by wesprzeć w szybszym rozwoju te części świata, które jeszcze nie wykorzystały pełnej mocy cyfryzacji. Przy wsparciu partnerów strategicznych takich jak jak Snap, Aleph zamierza stworzyć autorską platformę edukacyjną, która pomoże trenować kolejne pokolenie ekspertów digital na całym świecie.

-    W Grupie Aleph wierzymy, że siła mediów cyfrowych napędzająca wzrost gospodarczy powinna rozkładać się jak najbardziej równomiernie na całym świecie. Dlatego angażujemy się w edukację, szkolenia i certyfikacje specjalistów digital w krajach, w których działamy - mówi Gastón Taratuta, CEO Aleph Group - Jesteśmy bardzo dumni, że kolejny z naszych partnerów biznesowych, Snap, dokonał strategicznej inwestycji w Aleph, by te wysiłki i naszą misję wesprzeć.

-    Aleph jest nieodłączym i kompleksowym partnerem Snap Inc, ponieważ pomógł zbudować naszą obecność na rynku w kontekście współpracy z reklamodawcami, rozwinąć autorskie technologie, aby zwiększyć skuteczność reklam na Snap, jak i pomaga rozszerzać nasz zasięg, by dynamizować monetyzację w kluczowych regionach Ameryki Łacińskiej, EMEA i APAC -  dodaje Alexander Dao, Managing Director of Global Business Expansion w Snap Inc. - Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Aleph i wesprzeć te ważne programy edukacyjne na całym świecie.

-    W Polsce współpracujemy ze Snapem od 2018 r. Jest to dla nas bardzo cenny partner, z którym działamy na wielu płaszczyznach, nie tylko stricte reklamowej. Jestem przekonana, że to zbliżenie na poziomie globalnym pomiędzy Snap i Aleph, zaowocuje także dalszym rozwojem współpracy w  Polsce pomiędzy Snap i Httpool. Marketerzy bardzo doceniają możliwości jakie daje Snapchat  w zakresie kampanii performance i kampanii wideo, a patrząc w przyszłość szczególnie ciekawie zapowiada się rozwój Snapchata w obszarze Augmented Reality – komentuje Justyna Duszyńska, CEO, Httpool Polska - Już dziś jest to najbardziej zaawansowana platforma na rynku jeśli chodzi o narzędzia Augmented Reality dla reklamodawców. Warto przy tej okazji dodać, że w zasobach Grupy Aleph mamy również agencję o nazwie Social Snack, która specjalizuje się właśnie w rozwiązaniach Augmented Reality wyłącznie na potrzeby działań w Snapchacie.

Firmy wchodzące w skład Grupy Aleph, w tym Httpool, IMS, Ad Dynamo, Connect Ads, Wise.Blue i Social Snack są wyłącznym partnerem reklamowym Snapa na 39 rynkach w Europie, Afryce i Ameryce Łacińskiej, jak również w Indiach, gdzie Aleph i Snap ogłosili partnerstwo handlowe w ostatnim czasie. Dzięki temu partnerstwu Aleph ułatwia Snap Inc monetyzowanie przestrzeni reklamowej w regionach, w których Snap nie ma swoich lokalnych biur, angażując reklamodawców na tych rynkach poprzez lokalne dedykowane zespoły i pełne wsparcie operacyjne.

Źródło: Httpool Polska

www.httpool.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764