logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Snickers na Pol’and’rock Festival 2021

  PR 14.07.2021, przeczytano 542 razy
ilustracjastrzałka

Spragnieni wrażeń? Podczas tegorocznej edycji Pol’and’Rock z pewnością ich nie zabraknie. I nie chodzi tylko o te muzyczne! Jednym ze sponsorów wydarzenia po raz kolejny został Snickers. W specjalnej strefie marki na odwiedzających czekać będzie platforma, która dostarczy głodnym emocji uczestnikom nieoczekiwanych wrażeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/snickers-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival-2021,392276,artykul.html

Tegoroczny festiwal Pol’and’Rock, zaplanowany na 29-31 lipca 2021, odbędzie się w formie hybrydowej. Oznacza to, że każdy chętny będzie mógł wziąć w nim udział, nawet jeśli nie udało mu się zdobyć wejściówki. Wydarzenie będzie bowiem odbywało się także online.

Aura festiwalu opiera się przede wszystkim na niepowtarzalnej atmosferze i wspólnym przeżywaniu wydarzenia. Aby dostarczyć dodatkowych emocji zarówno uczestnikom eventu, jak i tym, którzy śledzą go online, marka Snickers zorganizowała konkurs na Facebooku. Polega on na napisaniu kreatywnych pozdrowień dla losowego uczestnika festiwalu. Czas na nadsyłanie zgłoszeń upływa 18 lipca. Autorzy 10 najciekawszych wiadomości wygrają podwójne zaproszenie na Pol’and’Rock Festival 2021.

Strefa pełna wrażeń

Na głodnych wrażeń uczestników wydarzenia „na żywo” czekać będzie natomiast specjalna scena. Wchodząc na platformę, uczestnik będzie mógł doświadczyć losowo wybranej atrakcji (np. wystrzału proszku holi, confetti, podmuchu CO2 czy zapadni).

W samej strefie Snickers nie zabraknie także innych atrakcji. Na uczestników festiwalu czekać będzie koło fortuny z brandowymi gadżetami do wygrania. A wszystkie niezapomniane wrażenia będzie można uwiecznić w fotobudce.

Źródło: Mars Polska Sp. z o.o.

www.mars.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764