logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Snickers na Pol’and’rock Festival 2021

  PR 14.07.2021, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Spragnieni wrażeń? Podczas tegorocznej edycji Pol’and’Rock z pewnością ich nie zabraknie. I nie chodzi tylko o te muzyczne! Jednym ze sponsorów wydarzenia po raz kolejny został Snickers. W specjalnej strefie marki na odwiedzających czekać będzie platforma, która dostarczy głodnym emocji uczestnikom nieoczekiwanych wrażeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/snickers-na-pol%E2%80%99and%E2%80%99rock-festival-2021,392276,artykul.html

Tegoroczny festiwal Pol’and’Rock, zaplanowany na 29-31 lipca 2021, odbędzie się w formie hybrydowej. Oznacza to, że każdy chętny będzie mógł wziąć w nim udział, nawet jeśli nie udało mu się zdobyć wejściówki. Wydarzenie będzie bowiem odbywało się także online.

Aura festiwalu opiera się przede wszystkim na niepowtarzalnej atmosferze i wspólnym przeżywaniu wydarzenia. Aby dostarczyć dodatkowych emocji zarówno uczestnikom eventu, jak i tym, którzy śledzą go online, marka Snickers zorganizowała konkurs na Facebooku. Polega on na napisaniu kreatywnych pozdrowień dla losowego uczestnika festiwalu. Czas na nadsyłanie zgłoszeń upływa 18 lipca. Autorzy 10 najciekawszych wiadomości wygrają podwójne zaproszenie na Pol’and’Rock Festival 2021.

Strefa pełna wrażeń

Na głodnych wrażeń uczestników wydarzenia „na żywo” czekać będzie natomiast specjalna scena. Wchodząc na platformę, uczestnik będzie mógł doświadczyć losowo wybranej atrakcji (np. wystrzału proszku holi, confetti, podmuchu CO2 czy zapadni).

W samej strefie Snickers nie zabraknie także innych atrakcji. Na uczestników festiwalu czekać będzie koło fortuny z brandowymi gadżetami do wygrania. A wszystkie niezapomniane wrażenia będzie można uwiecznić w fotobudce.

Źródło: Mars Polska Sp. z o.o.

www.mars.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe® RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.
Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
El Padre dla Optibuy i PSML
19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764