logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śnieżka Satynowa - ruszyła nowa kampania reklamowa

  PR 16.04.2014, przeczytano 1125 razy
ilustracja

15 kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa dla marki Śnieżka. Nowością w tegorocznych działaniach komunikacyjnych dla Śnieżki Satynowej są dwie odsłony spotu pod jednym wspólnym hasłem: „Ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sniezka-satynowa---ruszyla-nowa-kampania-reklamowa,21398,artykul.html

Nowa kampania reklamowa jasno tłumaczy odbiorcom główny atrybut farby – 5 razy wyższą odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie wg normy PN-C-81914 oraz korzyści po pomalowaniu ścian Śnieżką Satynową. Dzięki tej wyjątkowej właściwości, nie musimy się obawiać usuwania zabrudzeń ze ścian pokrytych Śnieżką Satynową, a kolejne malowanie możemy wykonać dopiero wtedy, gdy znudzi się nam obecny kolor.

Tegoroczna odsłona działań komunikacyjnych kampanii oparta jest na dwóch spotach telewizyjnych, które opowiadają o produkcie z dwóch różnych perspektyw. Pierwszy z nich  pokazuje test odporności ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z „małym żywiołem". Na szczęście, ściany pokryte farbą są odporne na zmywanie, co przekłada się na łatwe i bezpieczne usunięcie zabrudzeń. Druga odsłona spotu –  „kolorowe wnętrza" –  poprzez płynne przejście kamery przez wnętrza, w których rozgrywa się codzienne życie domowników, prezentuje nie tylko bogatą paletę kolorów i dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, ale również wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.


Ogólnopolska kampania realizowana jest w telewizji, Internecie i prasie. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych przez cały okres remontowy. W ramach działań prowadzonych w Internecie, nowy wygląd zyskała strona internetowa Śnieżki. Nowa strona nawiązuje bezpośrednio do obecnej kreacji, zarówno poprzez wnętrza, jak i bohaterów kampanii. Wszystkie działania komunikacyjne mają wspólny przekaz: łatwe zmywanie zabrudzeń ze ścian przekłada się na odsunięcie w czasie terminu kolejnego malowania, dlatego „ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor"!

Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra.

Źródło: Śnieżka SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764