logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śnieżka Satynowa - ruszyła nowa kampania reklamowa

  PR 16.04.2014, przeczytano 917 razy
ilustracja

15 kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa dla marki Śnieżka. Nowością w tegorocznych działaniach komunikacyjnych dla Śnieżki Satynowej są dwie odsłony spotu pod jednym wspólnym hasłem: „Ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sniezka-satynowa---ruszyla-nowa-kampania-reklamowa,21398,artykul.html

Nowa kampania reklamowa jasno tłumaczy odbiorcom główny atrybut farby – 5 razy wyższą odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie wg normy PN-C-81914 oraz korzyści po pomalowaniu ścian Śnieżką Satynową. Dzięki tej wyjątkowej właściwości, nie musimy się obawiać usuwania zabrudzeń ze ścian pokrytych Śnieżką Satynową, a kolejne malowanie możemy wykonać dopiero wtedy, gdy znudzi się nam obecny kolor.

Tegoroczna odsłona działań komunikacyjnych kampanii oparta jest na dwóch spotach telewizyjnych, które opowiadają o produkcie z dwóch różnych perspektyw. Pierwszy z nich  pokazuje test odporności ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z „małym żywiołem". Na szczęście, ściany pokryte farbą są odporne na zmywanie, co przekłada się na łatwe i bezpieczne usunięcie zabrudzeń. Druga odsłona spotu –  „kolorowe wnętrza" –  poprzez płynne przejście kamery przez wnętrza, w których rozgrywa się codzienne życie domowników, prezentuje nie tylko bogatą paletę kolorów i dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, ale również wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.


Ogólnopolska kampania realizowana jest w telewizji, Internecie i prasie. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych przez cały okres remontowy. W ramach działań prowadzonych w Internecie, nowy wygląd zyskała strona internetowa Śnieżki. Nowa strona nawiązuje bezpośrednio do obecnej kreacji, zarówno poprzez wnętrza, jak i bohaterów kampanii. Wszystkie działania komunikacyjne mają wspólny przekaz: łatwe zmywanie zabrudzeń ze ścian przekłada się na odsunięcie w czasie terminu kolejnego malowania, dlatego „ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor"!

Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra.

Źródło: Śnieżka SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764