logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Snoopy edukuje dla Metlife

  PR 27.07.2015, przeczytano 2172 razy
ilustracja

MetLife rozpoczyna właśnie nową kampanię edukacyjną, kierując zainteresowanych na dedykowaną stronę www.przewodnik.metlife.pl. Na stronie tej można obejrzeć krótkie filmy edukacyjne na temat ubezpieczeń o charakterze ochronnym i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/snoopy-edukuje-dla-metlife,25521,artykul.html

Przewodnik MetLife to nowy projekt MetLife, realizowany w ramach strategii Orientacji na Klienta i stanowi odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytania klientów. Co więcej, strona daje możliwość pobrania filmów edukacyjnych na swoje urządzenia.

- W krótkich filmach edukacyjnych Snoopy – ambasador MetLife - pokazuje w rysunkowej formie podstawowe zasady funkcjonowania produktów ochronnych oraz ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych. Za pomocą takich narzędzi komunikacji chcemy pomóc klientom pogłębić ich świadomość ubezpieczeniową. Kampania rozpoczyna się spotami telewizyjnymi, ale dostępna jest również na kanale MetLife Polska na platformie You Tube – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji w MetLife.

Za kreację spotów odpowiedzialna jest firma PZL, zakupem mediów do kampanii edukacyjnej zajmuje się dom mediowy Vizeum. Kampania rozpoczyna się 27 lipca i będzie trwała 4 tygodnie, wzmocniona będzie również działania w social media, między innymi na niedawno uruchomionym profilu MetLife Polska na Facebooku.

Źródło: MetLife

www.przewodnik.metlife.pl

Dodatkowe informacje:

MetLife TUnŻiR S.A. jest spółką z grupy MetLife, Inc. światowej firmy oferującej ubezpieczenia, renty kapitałowe i programy świadczeń pracowniczych. W Polsce MetLife oferuje szeroki zakres ubezpieczeń na życie, zarówno indywidualnych, jak i grupowych, fundusze emerytalne oraz fundusze inwestycyjne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764