logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Snow PR dla Reima

  PR 22.08.2017, przeczytano 449 razy

Pod koniec sierpnia 2017 fińska marka Reima, będąca producentem odzieży dziecięcej, rusza z międzynarodową akcją pod hasłem #millionshoursofjoy, która ma zachęcić dzieci i całe rodziny do spędzania co najmniej jednej godziny dziennie na aktywności fizycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/snow-pr-dla-reima,33475,artykul.html

W 15 krajach – Finlandii, Szwecji, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Polsce, Estonii, Czechach, Szwajcarii, USA, Kanadzie, Rosji i Chinach – rusza Reima Kidventure Challenge. Wspólnym celem uczestników będzie uzbieranie do końca roku miliona godzin w ruchu za pośrednictwem czujnika aktywności ReimaGo. Finał akcji będzie miał miejsce w marcu 2018 w Laponii, gdzie wybrane rodziny z wszystkich 15 krajów przez tydzień będą miały okazję poznawać fińską kulturę i spędzać czas na wielu aktywnościach w plenerze.

Koordynacją tego projektu w Polsce zajmuje się agencja Snow PR, a osobą odpowiedzialną jest Joanna Blaut. Umowa obejmuje przygotowanie i realizację strategii komunikacji, relacje z mediami i influencerami, organizację spotkania prasowego oraz prowadzenie showroomu w Warszawie.
 

Źródło: Snow PR

Dodatkowe informacje:

Reima, marka powstała w 1944 w Finlandii, jest producentem odzieży dziecięcej. Produkty Reima są sprzedawane w 30 krajach na trzech kontynentach. Misją marki jest inspirowanie dzieci do ruchu i zapewnienia im przy tym komfortu w każdych warunkach, przez cały rok. Funkcjonalność, bezpieczeństwo, zrównoważony rozwój i innowacyjność to fundamenty designu marki Reima. Produkty Reima sprawdzane są przez najszczerszy i najbardziej bezwzględny team testerów – dzieci.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764