Pod koniec sierpnia 2017 fińska marka Reima, będąca producentem odzieży dziecięcej, rusza z międzynarodową akcją pod hasłem #millionshoursofjoy, która ma zachęcić dzieci i całe rodziny do spędzania co najmniej jednej godziny dziennie na aktywności fizycznej.
W 15 krajach – Finlandii, Szwecji, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Polsce, Estonii, Czechach, Szwajcarii, USA, Kanadzie, Rosji i Chinach – rusza Reima Kidventure Challenge. Wspólnym celem uczestników będzie uzbieranie do końca roku miliona godzin w ruchu za pośrednictwem czujnika aktywności ReimaGo. Finał akcji będzie miał miejsce w marcu 2018 w Laponii, gdzie wybrane rodziny z wszystkich 15 krajów przez tydzień będą miały okazję poznawać fińską kulturę i spędzać czas na wielu aktywnościach w plenerze.
Koordynacją tego projektu w Polsce zajmuje się agencja Snow PR, a osobą odpowiedzialną jest Joanna Blaut. Umowa obejmuje przygotowanie i realizację strategii komunikacji, relacje z mediami i influencerami, organizację spotkania prasowego oraz prowadzenie showroomu w Warszawie.
- Oficjalna strona akcji: www.reima.com/kidventure
Źródło: Snow PR