logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

So Magazyn w Wirtualnej Polsce

  PR 28.10.2019, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska stworzyła nowy projekt do prezentowania ekskluzywnych treści lifestyle. So Magazyn będzie wydawany raz w miesiącu wraz z konkretnym hasłem przewodnim. To intrygujący w danym momencie temat, który porusza Polaków. Pierwsze wydanie jest dostępne pod adresem so-magazyn.pl, otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/so-magazyn-w-wirtualnej-polsce,384503,artykul.html

Redakcja zajrzy do świata mody i designu, poszuka nieoczywistych, najpiękniejszych miejsc w Polsce, stworzy kulinarną mapę świata. Przez wybrane motywy kolejnych edycji magazynu przeprowadzą czytelników zaproszeni bohaterowie. Będą to osoby znane ze świata kultury, sztuki, sportu, polityki i show-biznesu. Redakcja zaprosi gości w nietypowe miejsca, zachęci do próby wyjścia ze strefy komfortu i sprowokuje do otwarcia się na nowe sytuacje. Efektem będzie wyjątkowa „okładka” wydania – pogłębiony wywiad i sesja zdjęciowa.

– So pretty, so unique, so sexy – czyli So Magazyn. Stworzyliśmy to miejsce z myślą o odbiorcach ceniących najwyższą jakość, zwracających uwagę na estetykę, szukających pozytywnych i inspirujących treści. To prezent dla wszystkich, którzy potrzebują odrobiny wytchnienia w internecie, czegoś do poczytania przy kawie, chwili oddechu, kropli piękna i kreatywności – mówi Aleksandra Nagel, redaktor naczelna So Magazynu.

Pierwsze wydanie z hasłem przewodnim „So…90s!” ukazało się w piątek, 25 października. Otwiera je duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis, które oprowadzą czytelników po latach 90. w popkulturze, polityce i modzie. Gwiazdy odwiedziły legendarny prezydencki apartament w Hotelu Marriott, gdzie opowiedziały jakich miały wówczas idoli, co je fascynowało i jakie miały marzenia. Bohaterki wspólnie z redakcją zastanowią się, jak przeszłość wpływa na współczesne Polki.

Hanna Lis, która jest guest editor pierwszego wydania So Magazynu, zabierze użytkowników w kulinarną podróż po swoim dzieciństwie, które spędzała we Włoszech, Szwecji i w Polsce. Dodatkowo, w pierwszym wydaniu odbędzie się premiera formatu „Hanna i Przyjaciele”. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.

– Nowy projekt WP wpisuje się nie tylko w potrzeby użytkowników, ale także panujące w mediach trendy. Zapraszając naszych bohaterów do współtworzenia wydania, chcemy spopularyzować konwencję „guest editor” w polskim internecie. So Magazyn będzie świeżą, magazynową formą promowaną m.in. na stronie głównej WP – tłumaczy Dominika Olszyna, Head of Content Marketing WP Brand Studio.

Pierwsze wydanie od strony kreatywnej wsparła agencja MAD Illustrators, która skupia ilustratorów, grafików i specjalistów od animacji. Do pierwszego wydania ilustrację stworzyła Marlena Stawarz.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764