logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Social commerce napędza szybki wzrost biznesu

  PR 12.10.2021, przeczytano 92 razy

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu dziś strategii ecommerce. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu "Driving Rapid Business Growth With Shops" wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych i pokazuje możliwości, jakie social commerce daje markom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-commerce-napedza-szybki-wzrost-biznesu,393339,artykul.html

Social shops rozwija się dynamicznie. Stoją za nim dwa zjawiska. Pierwszym jest pandemia, która pokazała, że Internet stał się głównym kanałem, w którym konsumenci realizują zakupy (wzrost o 46%). Drugim jest wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych o 9%. Dziś wiodące platformy społecznościowe oferują szereg rozwiązań zakupowych, umożliwiających ich użytkownikom robienie zakupów bezpośrednio z poziomu aplikacji.

- W postpandemicznym krajobrazie przestrzeń handlowa w Internecie rozszerza się jak drożdżowy wypiek. Media społecznościowe stały się przestrzenią, gdzie marki nie tylko zachęcają konsumentów do interakcji, ale także dzięki rozwojowi technologicznemu, mogą przeprowadzić pełen proces zakupowy - od pozyskania klienta, budowania świadomości, przez podtrzymanie zainteresowania, po finalizację zakupu i dalsze budowanie lojalności konsumenckiej – w jednym ekosystemie komunikacyjno-sprzedażowym. Nie ma już zagrożenia utraty uwagi konsumenta między fazą inspiracji a zakupem. - Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland

Przewiduje się, że social commerce wzrośnie do 3,37 biliona dolarów na całym świecie w ciągu najbliższych ośmiu lat.

- Producenci dóbr wszelakich sprzedają już nie tylko na marketplace’ach, w sieciach handlowych czy rozwijając własne brand.com’s o funkcje sprzedażowe. Energicznie wchodzą w model Direct To Consumer i rozwija się oferta Rapid Delivery / QSR. Przestrzeń handlowa komplikuje się, a każdy kanał gra swoją rolę. Wyzwania płynące z zarządzania marką i produktami w środowisku omnichannel rosną, a o tym jak „wmontować” social commerce w spektrum ecommerce, VMLY&R wie najlepiej. Zapraszamy do lektury naszego najnowszego opracowania „Driving Rapid Business Growth With Shops”, dzięki któremu zbudujesz swoją perspektywę na nowe możliwości płynące z rozwoju roli platform społecznościowych. - Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R Poland

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764