logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social Home Page - nowy produkt reklamowy Gazeta.pl

  PR 11.04.2017, przeczytano 672 razy
ilustracjastrzałka

Gazeta.pl to najbardziej angażujący portal na polskim Facebooku*, który jako pierwszy wprowadza do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do jego użytkowników. Social Home Page umożliwia reklamodawcom dodatkowe dotarcie do użytkowników tej platformy dzięki specjalnej wersji strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi i ograniczonej liczbie reklam zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-home-page---nowy-produkt-reklamowy-gazeta.pl,32110,artykul.html

Gazeta.pl to najbardziej angażujący i najbardziej interaktywny portal na polskim Facebooku* – każdego dnia aż 700 tys. użytkowników wchodzi z tej platformy na strony Gazeta.pl, generując średnio ponad milion odsłon. Ponad 30 mln wizyt miesięcznie w serwisach Gazeta.pl pochodzi z Facebooka**.

– Jako pierwszy polski portal wprowadzamy format Social Home Page, który wychodzi na przeciw zmieniającym się zwyczajom użytkowników i tego, jak konsumują oni treści w internecie. Konsekwentnie realizujemy strategię oferowania innowacyjnych rozwiązań uszytych specjalnie pod social media – zarówno użytkownikom (Wideonews, Haps, Myk!), jak i reklamodawcom – mówi Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego użytkownicy rozpoczynają interakcję z portalowymi treściami właśnie w mediach społecznościowych, najczęściej na Facebooku.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. Zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

 Social Home Page to innowacyjny format na rynku reklamowym portali internetowych, który jako pierwszy umożliwia bezpośrednią komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych. Może on stanowić uzupełnienie lub alternatywę dla klasycznych dniówek na stronie głównej. 

– To produkt, który  daje naszym klientom możliwość zbudowania dużego zasięgu w krótkim czasie. Dzienne dotarcie do naszej unikalnej grupy użytkowników kształtuje się na poziomie 700 tys., a parametry viewability są jednymi z najwyższych na rynku, wyraźnie przekraczając 80%*** – mówi Maciej Wicha, zastępca dyrektora Segmentu Internet w Agorze. – Z przeprowadzonych przez nas testów i pierwszych projektów komercyjnych wynika, że na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu – dodaje.

Social Home Page to kolejny krok w monetyzacji pozycji Gazeta.pl w mediach społecznościowych.

Pierwszym klientem, który skorzystał z Social Home Page jest Polkomtel.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Źródło danych: Raport „Fanpage Trends”, SoTrender, styczeń 2017 r.
** Źródło danych: Gemius Traffic, styczeń 2017 r.
*** Źródło danych: Google DFP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764