logo
WIADOMOŚCI

Social Index 2017 - podsumowanie roku w polskiej sieci

  PR 12.03.2018, przeczytano 244 razy

Kto zdominował Internet w minionym roku? SentiOne za pomocą swojego narzędzia do monitoringu internetu, przeanalizowało dyskusje polskich internautów na temat tysiąca najpopularniejszych marek, gwiazd, polityków, piosenkarzy i aktorów. Na podstawie pozyskanych danych przygotowano roczne podsumowanie obecności marek i osób publicznych w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-index-2017---podsumowanie-roku-w-polskiej-sieci,35754,artykul.html

Podczas gdy jeszcze klika lat temu, marketing marki w mediach społecznościowych był niezwykle prosty, dziś promocja online wymaga większego zaangażowania i nie leży tylko po stronie przedsiębiorstw. Strategia, pomysł, otwarcie na fanów i dyskusje z nimi, wszystko to wpływa na postrzeganie firmy. Wizerunek to podstawa sukcesu sprzedażowego.

Które marki odniosły pod tym względem sukces w 2017? O których branżach Polacy wspominali najczęściej? Które tematy angażują kobiety, a jakie mężczyzn? Na podstawie analizy wzmianek dodawanych przez polskich internautów określono, które branże w 2017 roku zebrały najwięcej opinii. Na podium znalazły się: polityka, motoryzacja i RTV. Najmniej korzystnych opinii wygłoszono w minionym roku na temat polityków. To żadne zaskoczenie - rok wcześniej było dokładnie tak samo.

SentiOne prezentuje drugie, roczne podsumowanie głosu internautów - Social Index 2017. Przy obliczaniu Social Indexu pod uwagę  brane są następujące czynniki: liczba wzmianek pozytywnych, negatywnych i neutralnych, a także poziom intensywności dyskusji. Prezentowane dane odpowiadają opiniom internautów. W raporcie znaleźć można top 100 marek i osób, o których w minionym roku wypowiadano się najlepiej! Kogo kochają polscy internauci?

  • Pełna treść raportu dostępna TUTAJ

Źródło: SentiOne

www.sentione.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google+ i jego interfejsy API są zamykane wcześniej niż planowano pierwotnie. Jest to następstwem wykrycia w listopadzie nowej usterki ochrony prywatności, która ujawniła dane ponad 52 milionów użytkowników, ogłosiło Google.
Agencja mediowa Havas Media wygrała przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2019 r.
Agora ponownie w gronie odpowiedzialnych spółek Respect Index
Już po raz drugi Agora S.A. znalazła się w składzie RESPECT Index - giełdowego indeksu spółek wyróżniających się odpowiedzialnym i zrównoważonym podejściem do zarządzania, a dzięki temu bardziej atrakcyjnych dla inwestorów i wykazujących wyższą stopę zwrotu niż przeciętna rynkowa. Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie ogłosiła nowy...
Nowe zdjęcia Street View z polskich miast
Street View to jedna z najpopularniejszych funkcji Map Google, dzięki niej możecie oglądać zdjęcia 360 stopni ulic i miejsc użyteczności publicznej z perspektywy przechodnia. Ostatnie zdjęcia Polski wykonywane samochodami Street View robione były w 2014 r. Od tamtego czasu w polskich miastach wiele się zmieniło. Np. w Gdańsku nie było jeszcze Muzeum II Wojny Światowej,...
Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone