logo
WIADOMOŚCI

Social Index 2017 - podsumowanie roku w polskiej sieci

Mateusz Zawiślak  PR 12.03.2018, przeczytano 190 razy

Kto zdominował Internet w minionym roku? SentiOne za pomocą swojego narzędzia do monitoringu internetu, przeanalizowało dyskusje polskich internautów na temat tysiąca najpopularniejszych marek, gwiazd, polityków, piosenkarzy i aktorów. Na podstawie pozyskanych danych przygotowano roczne podsumowanie obecności marek i osób publicznych w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-index-2017---podsumowanie-roku-w-polskiej-sieci,35754,artykul.html

Podczas gdy jeszcze klika lat temu, marketing marki w mediach społecznościowych był niezwykle prosty, dziś promocja online wymaga większego zaangażowania i nie leży tylko po stronie przedsiębiorstw. Strategia, pomysł, otwarcie na fanów i dyskusje z nimi, wszystko to wpływa na postrzeganie firmy. Wizerunek to podstawa sukcesu sprzedażowego.

Które marki odniosły pod tym względem sukces w 2017? O których branżach Polacy wspominali najczęściej? Które tematy angażują kobiety, a jakie mężczyzn? Na podstawie analizy wzmianek dodawanych przez polskich internautów określono, które branże w 2017 roku zebrały najwięcej opinii. Na podium znalazły się: polityka, motoryzacja i RTV. Najmniej korzystnych opinii wygłoszono w minionym roku na temat polityków. To żadne zaskoczenie - rok wcześniej było dokładnie tak samo.

SentiOne prezentuje drugie, roczne podsumowanie głosu internautów - Social Index 2017. Przy obliczaniu Social Indexu pod uwagę  brane są następujące czynniki: liczba wzmianek pozytywnych, negatywnych i neutralnych, a także poziom intensywności dyskusji. Prezentowane dane odpowiadają opiniom internautów. W raporcie znaleźć można top 100 marek i osób, o których w minionym roku wypowiadano się najlepiej! Kogo kochają polscy internauci?

  • Pełna treść raportu dostępna TUTAJ

Źródło: SentiOne

www.sentione.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Social Media Communication w Tailor Made PR
Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.
Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
 
piątek 22.06.2018, 161 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone