logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social Media London Style głównym partnerem HR Factor

  PR 12.03.2018, przeczytano 456 razy

Krystian Dryniak, Prezes Zarządu agencji Social Media London Style, wystąpi z wykładem pt. „Rekrutacja ZA ZERO” na konferencji HR Factor, która odbędzie się 16 marca w Krakowie. XII już edycja konferencji HR Factor odbędzie się w tym roku w Krakowie, po raz pierwszy w formule Open Space Technology, w ramach której osoby biorące udział w spotkaniu same sugerują tematy oraz współtworzą program konferencji na żywo, w trakcie spotkania. Social Media London Style jest głównym partnerem wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-media-london-style-glownym-partnerem-hr-factor,35744,artykul.html

Krystian Dryniak jest Prezesem Zarządu założonej w Londynie agencji interaktywnej Social Media London Style oraz szefem Wise Guys Software House, firmy specjalizującej się w rekrutacji IT. Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania wizerunkiem firm w sferze digital oraz employer brandingu online, jak również dyrektorem programowym w Social Media Academy. W branży mediów interaktywnych działa od 13 lat. Jest pasjonatem nowych technologii i mediów.

16 marca 2018 r. w trakcie konferencji HR Factor, Krystian Dryniak podczas wykładu pt. „Rekrutacja ZA ZERO” opowie o niemal nieograniczonych możliwościach jakie dają media społecznościowe w zakresie budowania marki pracodawcy, jak i rekrutacji kandydatów – m.in. o tym jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do wyszukiwania właściwych kandydatów, budowania pools of talents, komunikowania EVP organizacji; jak skutecznie ogłaszać nowe oferty pracy w darmowy i wirusowy sposób, jak wykorzystywać zaawansowane techniki wyszukiwania najlepszych kandydatów, czy jak dobrać aplikacje wspierające proces rekrutacji w social media.

XII już edycja konferencji HR Factor odbędzie się w tym roku w Krakowie, po raz pierwszy w formule Open Space Technology, w ramach której osoby biorące udział w spotkaniu same sugerują tematy oraz współtworzą program konferencji na żywo, w trakcie spotkania.

Główny nacisk konferencji będzie położony na wyzwania dotykające takich sektorów jak BPO (Business Process Outsourcing, czyli zlecanie procesów biznesowych na zewnątrz) oraz SSC (Shared Service Center czyli centrum usług wspólnych). Uczestnicy będą również dyskutowali o tym jak ważny w machinie organizacyjnej jest czynnik ludzki i podejmą próbę udowodnienia, że właśnie nastąpił koniec rynku pracownika i zaczyna się rynek dobrego pracodawcy.

- Na co dzień pomagamy firmom naszych klientów wykorzystać możliwości jakie daje nowoczesny HR, prowadzony z użyciem narzędzi social mediowych. Ta dziedzina rozwija się dynamicznie od kilku lat i pozwala firmom na znalezienie pracowników nie tylko efektywnie, ale przy racjonalniejszym wykorzystaniu przeznaczonych na takie działania budżetów. Social Media to także bardzo silny kanał komunikacji, który należy uwzględniać w strategiach Employer Brandingowych - mówi Krystian Dryniak.

Agencja Social Media London Style jest głównym partnerem konferencji.

Konferencja odbędzie się 16 marca w Krakowie w Office Inspiration Centre, nowoczesnej przestrzeni spotkań, inspiracji i rozwoju stworzonej przez Nowy Styl Group.

Źródło: Social Media London Style

www.smls.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764