logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social Media London Style organizuje Social Media Breakfast w Krakowie

  PR 19.04.2018, przeczytano 378 razy

Agencja Social Media London Style, organizuje w Krakowie bezpłatne spotkanie branżowe - śniadanie networkingowe - dla osób związanych z branżą social mediową i zainteresowanych nią. Spotkanie odbędzie się już w najbliższy piątek. Jest elementem szerzej zakrojonego cyklu - kolejne Social Media Breakfasts planowane są na maj (Katowice) i czerwiec (Wrocław).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-media-london-style-organizuje-social-media-breakfast-w-krakowie,36205,artykul.html

Pierwszy eventem z cyklu, który w założeniu organizatorów ma objąć najważniejsze miasta w kraju, był Social Media Breakfast w Warszawie, który odbył się w marcu br.

- Rynek pracy zmienia się nieustannie i śmiało można mówić o rynku pracownika w Polsce. Temat rekrutacji pracowników z roku na rok staje się coraz trudniejszy dla rekruterów, którzy ciągle poszukują nowych dróg dotarcia do kandydatów. W tym kontekście warszawski Social Media Breakfast okazał się sporym sukcesem - obecnych było kilkudziesięciu uczestników – dyrektorów, specjalistów i partnerów z branży HR, którzy wysłuchali prelekcji i wzięli udział w dyskusji na temat obecnych trendów jeśli chodzi o wykorzystanie Social Mediów w rekrutacji, HR i Employer Brandingu. Staraliśmy się – i to będzie naszym priorytetem także podczas eventu w Krakowie - by spotkanie dostarczało bardzo praktycznej wiedzy, połączonej z przeglądem skutecznych technik poruszania się po portalach społecznościowych i wykorzystywania dostępnych darmowych rozwiązań – mówi Krystian Dryniak, Prezes Zarządu agencji Social Media London Style – Jeszcze przed wakacjami planujemy przeprowadzenie kolejnych dwóch edycji Social Media Breakfast, w Katowicach i Wrocławiu, a po wakacjach planujemy poszerzenie formuły spotkań, m.in. poprzez zwiększenie liczby zapraszanych na nie ekspertów prowadzących prelekcje oraz poszerzenie tematów przewodnich o takie jak m.in. social selling.

Krakowski Social Media Breakfast odbędzie się już w najbliższy piątek, 20 kwietnia, w Krakowie (Plac Nowy 1). Spotkanie poświęcone będzie, podobnie jak event warszawski, tematyce wykorzystania Social Mediów w rekrutacji, HR i Employer Brandingu. Udział w evencie jest bezpłatny.


Idea Social Media Breakfast zakłada organizację śniadań networkingowo-edukacyjnych odbywających się w kolejnych miastach w Polsce. Skierowane są one do osób działających w branży social media, chcących nawiązać nowe branżowe kontakty i poszerzyć swoją wiedzę w tym obszarze. Jednym z celów spotkań w ramach Social Media Breakfast jest edukacja rynku na temat możliwości jakie dają media społecznościowe w kontekście m.in. rekrutacji, HR, employer brandingu, marketingu i sprzedaży. Organizatorem cyklu jest agencja interaktywna Social Media London Style.

Źródło: Social Media London Style

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764