logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social Media London Style sponsorem turnieju Wirtualne Derby Śląska

  PR 06.12.2017, przeczytano 591 razy

Agencja Social Media London Style została oficjalnym sponsorem turnieju Wirtualne Derby Śląska organizowanego przez Tyski Sport SA. To pierwszy tego typu turniej E-Sportowy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-media-london-style-sponsorem-turnieju-wirtualne-derby-slaska,34750,artykul.html

Wirtualne Derby Śląska, którego sponsorem została właśnie pochodząca z Tych agencja Social Media London Style, to pierwszy w Polsce turniej tego typu. Przeznaczony jest dla zespołów reprezentujących kluby piłkarskie z województwa śląskiego. Impreza odbędzie się 9 grudnia na Stadionie Miejskim w Tychach. W zawodach weźmie udział osiem drużyn: Górnik Zabrze, Piast Gliwice, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, Zagłębie Sosnowiec, Rozwój Katowice, Śląski Związek Piłki Nożnej i gospodarz turnieju - GKS Tychy.

- Rywalizacja na wirtualnym boisku będzie doskonałą okazją do aktywizacji kibiców i integracji śląskich klubów. E-Sport to obszar, który ciągle się rozwija, dlatego wychodzimy z inicjatywą promocji śląskiej piłki wśród fanów gamingu - mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Każdy zespół nominuje dwóch reprezentantów. W barwach GKS Tychy wystąpi Patryk "Paniol" Pańka, e-zawodnik, z którym klub podpisał kontrakt na początku bieżącego roku oraz wyłoniony w eliminacjach kibic GKS Tychy.

Wszystkie spotkania będą transmitowane na platformie YouTube.

Turniej na żywo skomentuje jeden z najlepszych komentatorów sceny E-Sportowej: Jarek "RDK” Radzio. Drugim komentatorem będzie Bartosz „Bejott” Jakubowski.

Organizatorem turnieju jest spółka Tyski Sport SA, której 100-procentowym akcjonariuszem jest Gmina Tychy.

- E-sport to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina rozrywki i sportu. Wartość tego rynku na świecie wynosi już kilkaset milionów dolarów, a przewiduje się, że w najbliższych latach będzie rosnąć bardzo dynamicznie. To również perspektywiczny kierunek dla rynku marketingowego, na którym działamy. Decyzja o związkach naszej agencji z E-Sportem jest więc dla nas bardzo naturalna - mówi Krystian Dryniak, Prezes Zarządu agencji Social Media London Style.

Źródło: Social Media London Style

www.smls.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764