logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social Media London Style sponsorem turnieju Wirtualne Derby Śląska

  PR 06.12.2017, przeczytano 312 razy

Agencja Social Media London Style została oficjalnym sponsorem turnieju Wirtualne Derby Śląska organizowanego przez Tyski Sport SA. To pierwszy tego typu turniej E-Sportowy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-media-london-style-sponsorem-turnieju-wirtualne-derby-slaska,34750,artykul.html

Wirtualne Derby Śląska, którego sponsorem została właśnie pochodząca z Tych agencja Social Media London Style, to pierwszy w Polsce turniej tego typu. Przeznaczony jest dla zespołów reprezentujących kluby piłkarskie z województwa śląskiego. Impreza odbędzie się 9 grudnia na Stadionie Miejskim w Tychach. W zawodach weźmie udział osiem drużyn: Górnik Zabrze, Piast Gliwice, Ruch Chorzów, Raków Częstochowa, Zagłębie Sosnowiec, Rozwój Katowice, Śląski Związek Piłki Nożnej i gospodarz turnieju - GKS Tychy.

- Rywalizacja na wirtualnym boisku będzie doskonałą okazją do aktywizacji kibiców i integracji śląskich klubów. E-Sport to obszar, który ciągle się rozwija, dlatego wychodzimy z inicjatywą promocji śląskiej piłki wśród fanów gamingu - mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Każdy zespół nominuje dwóch reprezentantów. W barwach GKS Tychy wystąpi Patryk "Paniol" Pańka, e-zawodnik, z którym klub podpisał kontrakt na początku bieżącego roku oraz wyłoniony w eliminacjach kibic GKS Tychy.

Wszystkie spotkania będą transmitowane na platformie YouTube.

Turniej na żywo skomentuje jeden z najlepszych komentatorów sceny E-Sportowej: Jarek "RDK” Radzio. Drugim komentatorem będzie Bartosz „Bejott” Jakubowski.

Organizatorem turnieju jest spółka Tyski Sport SA, której 100-procentowym akcjonariuszem jest Gmina Tychy.

- E-sport to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina rozrywki i sportu. Wartość tego rynku na świecie wynosi już kilkaset milionów dolarów, a przewiduje się, że w najbliższych latach będzie rosnąć bardzo dynamicznie. To również perspektywiczny kierunek dla rynku marketingowego, na którym działamy. Decyzja o związkach naszej agencji z E-Sportem jest więc dla nas bardzo naturalna - mówi Krystian Dryniak, Prezes Zarządu agencji Social Media London Style.

Źródło: Social Media London Style

www.smls.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764