logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Social media w biznesie - bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

  PR 14.05.2018, przeczytano 708 razy
Paulina Kaczmarek, specjalistka ds. komunikacji w Fundacji JiM

Według raportu IRCenter, aż 90 proc. polskich internautów korzysta z mediów społecznościowych. Jak wykorzystać ich potencjał w swoim biznesie? W jaki sposób dobrać odpowiedni kanał oraz jakim językiem się posługiwać, aby trafić do dużego grona odbiorców? Już w najbliższy czwartek, 17 maja o godzinie 19:00, w łódzkim Idea Hub, opowie o tym Paulina Kaczmarek, specjalistka ds. komunikacji w Fundacji JiM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/social-media-w-biznesie---bezplatne-warsztaty-w-lodzkim-idea-hub,36475,artykul.html

W czołówce najpopularniejszych social mediów, według najnowszego raportu Social Media Examiner, plasują się, kolejno: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest oraz Snapchat. Te same badania wskazują, że aż 97 proc. firm używa Facebooka do komunikacji z potencjalnymi bądź obecnymi klientami. Media społecznościowe wciąż udostępniają coraz to nowsze funkcje, dając coraz większe możliwości użytkownikom biznesowym, którzy z sukcesem, w szybki i wygodny sposób, mogą z nich korzystać w kontakcie z klientami.

Nie wystarczy jednak przypadkowy komunikat. Aby media społecznościowe stały się faktycznym sprzymierzeńcem biznesu, warto dopasować komunikację oraz jej kanały do grupy docelowej, do której chcemy trafić. Jak to zrobić? Czym jest skuteczna komunikacja, czyli jak mówić, żeby nas zobaczyli i zapamiętali? Jak zaangażować użytkowników i zbudować społeczność wokół marki? Czy warto inwestować w reklamę w social mediach?

Już w najbliższy czwartek, 17 maja o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub w ramach bezpłatnych warsztatów networkingowych dla przedsiębiorców, odpowiedzi na wszystkie te oraz jeszcze więcej pytań udzieli Paulina Kaczmarek, specjalistka ds. komunikacji w Fundacji JiM, która posiada doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii obecności firmy w internecie. Prowadziła kampanie takich firm jak Bridgestone, Estee Lauder, Merci Chef!, Actavis. Wiedzę zdobywała w łódzkich agencjach marketingowych. Od lat związana jest z marketingiem internetowym. Wstęp na warsztaty jest bezpłatny, jednak wymagana jest deklaracja obecności za pośrednictwem strony www.293055-93.evenea.pl bądź drogą mailową – drewnowska[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764