logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Socialowe gwiazdy na Social Media Show

  PR 13.03.2019, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

To już ostatnia prosta przed konferencją Social Media Show. Już 21 marca Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, odwiedzą największe nazwiska z branży social media, marketingu i nie tylko. Kto stoi za sukcesem profilu Top Model TVN? Czy Magda Gessler akceptuje harmonogramy wpisów na swoim wallu?  I jak bez imponujących budżetów zbudować społeczność wokół profilu? Odpowiedzi na te pytania padną z socialowej sceny Social Media Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/socialowe-gwiazdy-na-social-media-show,381614,artykul.html

Ninja social mediów, twórca influencerów, człowiek o niesamowitej intuicji medialnej. Specjalista, który potrafi zbudować społeczność organicznie, opierając ją na relacjach. Od dawna wie, że miarą sukcesu w social media jest zaangażowanie użytkowników, a nie budżety przepalone na promocję. Kto to taki? Gościem VI edycji Social Media Show będzie Piotr Ostrach.

Pracował dla Constantin Entertainmemt, Rochstar TV, TVN i Polsatu. Jako administrator profilu Top Model TVN na Instagramie zyskał 300 tysięcy followersów zaczynając od zera. Ten sam sukces powtórzył na Facebookowym profilu Szkoła TVN, który obecnie liczy 624 tysiące fanów. To właśnie na przykładzie popularnego paradokumentu, podczas Social Media Show opowie jak dobierać content do konkretnej gruby odbiorców. Branża szepcze również o tym , że Piotr Ostrach stoi za mediami społecznościowymi Magdy Gessler. Czy to prawda? Odpowiedź już 21 marca.

Na Social Media Show nie zabraknie również konkretnych przykładów i wskazówek. "Praktycznie o social media" to jedna z kategorii konferencji, która należeć będzie do Anny Skóry, która zarządza zespołem odpowiedzialnym za marketing efektywnościowy w Beeffective – Performance Marketing & Social Media Agency.

- Wierzę, że marketing to nie droga na skróty i tak staram się planować działania z zakresu marketingu internetowego. Na przestrzeni ostatnich 10 lat wspólnie z zespołem Beeffective, byłam odpowiedzialna za powodzenia kampanii ATL i BTL dla największych polskich marek. W pracy łączę kompetencje z zakresu planowania strategicznego z narzędziami performance marketingu. Podczas konferencji skupię na rozwiązaniach i zmianach, które wdrożone w życie, mogą przynieść spektakularne efekty – mówi Anna Skóra z agencji Beeffective.

Każde długofalowe działanie musi mieć swój plan. Najlepiej oparty na sprawdzonym schemacie. Nic tak nie porządkuje celów jak „lejek sprzedażowy”. Doskonale wie o tym Tomasz Piotrowski, CEO Beeffective, który opowie jak umiejętnie z niego korzystać.

Webcast, szkolenie online, seminarium internetowe, transmisja online, spotkanie online czy konferencja internetowa – webinar ma wiele nazw i form. Ekspertem w tej dziedzinie jest Tomasz Bołcun z Clickmeeting.

- W komunikacji marketingowej nie istnieje pojęcie „nudna branża”. Energetyka, motoryzacja, edukacja, wyposażenie łazienek, czy też bankowość – w każdej z nich można wiele się nauczyć i stworzyć interesujący projekt z pożytkiem dla biznesu i klientów. W świecie otaczającej mnie zewsząd technologii lubię czuć i wiedzieć, jak coś działa i jak odpowiada na potrzeby użytkowników – mówi Tomasz Bołcun, prelegent Social Media Show, który wystąpi w części praktycznej wydarzenia.

Konferencja Social Media Show odbędzie się 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Rejestracja uczestników rozpocznie się o godzinie 9.00. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.sms.inkubatorstarter.pl

Źródło: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER

www.inkubatorstarter.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764