logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Socialowe gwiazdy na Social Media Show

  PR 13.03.2019, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

To już ostatnia prosta przed konferencją Social Media Show. Już 21 marca Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, odwiedzą największe nazwiska z branży social media, marketingu i nie tylko. Kto stoi za sukcesem profilu Top Model TVN? Czy Magda Gessler akceptuje harmonogramy wpisów na swoim wallu?  I jak bez imponujących budżetów zbudować społeczność wokół profilu? Odpowiedzi na te pytania padną z socialowej sceny Social Media Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/socialowe-gwiazdy-na-social-media-show,381614,artykul.html

Ninja social mediów, twórca influencerów, człowiek o niesamowitej intuicji medialnej. Specjalista, który potrafi zbudować społeczność organicznie, opierając ją na relacjach. Od dawna wie, że miarą sukcesu w social media jest zaangażowanie użytkowników, a nie budżety przepalone na promocję. Kto to taki? Gościem VI edycji Social Media Show będzie Piotr Ostrach.

Pracował dla Constantin Entertainmemt, Rochstar TV, TVN i Polsatu. Jako administrator profilu Top Model TVN na Instagramie zyskał 300 tysięcy followersów zaczynając od zera. Ten sam sukces powtórzył na Facebookowym profilu Szkoła TVN, który obecnie liczy 624 tysiące fanów. To właśnie na przykładzie popularnego paradokumentu, podczas Social Media Show opowie jak dobierać content do konkretnej gruby odbiorców. Branża szepcze również o tym , że Piotr Ostrach stoi za mediami społecznościowymi Magdy Gessler. Czy to prawda? Odpowiedź już 21 marca.

Na Social Media Show nie zabraknie również konkretnych przykładów i wskazówek. "Praktycznie o social media" to jedna z kategorii konferencji, która należeć będzie do Anny Skóry, która zarządza zespołem odpowiedzialnym za marketing efektywnościowy w Beeffective – Performance Marketing & Social Media Agency.

- Wierzę, że marketing to nie droga na skróty i tak staram się planować działania z zakresu marketingu internetowego. Na przestrzeni ostatnich 10 lat wspólnie z zespołem Beeffective, byłam odpowiedzialna za powodzenia kampanii ATL i BTL dla największych polskich marek. W pracy łączę kompetencje z zakresu planowania strategicznego z narzędziami performance marketingu. Podczas konferencji skupię na rozwiązaniach i zmianach, które wdrożone w życie, mogą przynieść spektakularne efekty – mówi Anna Skóra z agencji Beeffective.

Każde długofalowe działanie musi mieć swój plan. Najlepiej oparty na sprawdzonym schemacie. Nic tak nie porządkuje celów jak „lejek sprzedażowy”. Doskonale wie o tym Tomasz Piotrowski, CEO Beeffective, który opowie jak umiejętnie z niego korzystać.

Webcast, szkolenie online, seminarium internetowe, transmisja online, spotkanie online czy konferencja internetowa – webinar ma wiele nazw i form. Ekspertem w tej dziedzinie jest Tomasz Bołcun z Clickmeeting.

- W komunikacji marketingowej nie istnieje pojęcie „nudna branża”. Energetyka, motoryzacja, edukacja, wyposażenie łazienek, czy też bankowość – w każdej z nich można wiele się nauczyć i stworzyć interesujący projekt z pożytkiem dla biznesu i klientów. W świecie otaczającej mnie zewsząd technologii lubię czuć i wiedzieć, jak coś działa i jak odpowiada na potrzeby użytkowników – mówi Tomasz Bołcun, prelegent Social Media Show, który wystąpi w części praktycznej wydarzenia.

Konferencja Social Media Show odbędzie się 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. Rejestracja uczestników rozpocznie się o godzinie 9.00. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.sms.inkubatorstarter.pl

Źródło: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER

www.inkubatorstarter.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764