Sociomantic Labs rozpoczął właśnie swoją działalność w Chinach. To największy pod względem użytkowników internetu rynek na świecie.
Chiny są nie tylko państwem z największą populacją na świecie, ale także z największą liczbą użytkowników internetu. Jak podaje Internet Live Stats, w 2014 roku w Państwie Środka z sieci korzystało 642 mln użytkowników. Reprezentują oni 22 proc. wszystkich użytkowników internetu na świecie, co daje więcej osób korzystających z sieci niż łącznie w USA, Indiach oraz Japonii. Według danych eMarketera wydatki na chińskie reklamy mobilne online wzrosły od 0,9 mld dolarów w 2013 roku do 13,9 mld dolarów w 2015 roku. Tak szybki wzrost pomógł Chinom prześcignąć Wielką Brytanię oraz Japonię i zostać drugim największym rynkiem reklamy mobilnej na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych.
Duży rynek – większe pole działania
Możliwości chińskiego rynku internetowego chce wykorzystać lider reklamy osobistej – Sociomantic Labs oraz współpracujący z nim reklamodawcy. Ze swoimi spersonalizowanymi przekazami reklamowymi na display, mobile oraz z reklamami w mediach społecznościowych, będą mogli dotrzeć do olbrzymiego grona nowych klientów. Swoją ekspansję na rynki azjatyckie Sociomantic Labs rozpoczął od biura w Indiach, z siedzibą w Bombaju. Potem przyszedł czas na Singapur, a teraz Szanghaj. – Chiński e-commerce to najszybciej rozwijający się rynek na świecie. Szacuje się, że do 2018 roku wartość sprzedaży e-commerce w tym kraju przekroczy bilion dolarów i będzie stanowić ponad 40 proc. rynku światowego – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Wejście na tak strategiczny rynek daje naszej firmie olbrzymie możliwości. Jednym z priorytetów będzie dotarcie do chińskich użytkowników internetu ze spersonalizowanymi reklamami dostosowanymi do różnych urządzeń. W tym względzie Chiny wciąż stanowią niszę rynkową. My natomiast mamy świetne produkty, wspierane przez najlepszych specjalistów z branży – dodaje Wyszyński.
Nowo otwarte biuro w Szanghaju jest 23 biurem Sociomantic Labs na świecie.
Źródło: Sociomantic Labs