logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sociomantic Labs wchodzi na największy rynek internetowy

  PR 03.07.2015, przeczytano 1354 razy

Sociomantic Labs rozpoczął właśnie swoją działalność w Chinach. To największy pod względem użytkowników internetu rynek na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sociomantic-labs-wchodzi-na-najwiekszy-rynek-internetowy,25344,artykul.html

Chiny są nie tylko państwem z największą populacją na świecie, ale także z największą liczbą użytkowników internetu. Jak podaje Internet Live Stats, w 2014 roku w Państwie Środka z sieci korzystało 642 mln użytkowników. Reprezentują oni 22 proc. wszystkich użytkowników internetu na świecie, co daje więcej osób korzystających z sieci niż łącznie w USA, Indiach oraz Japonii. Według danych eMarketera wydatki na chińskie reklamy mobilne online wzrosły od 0,9 mld dolarów w 2013 roku do 13,9 mld dolarów w 2015 roku. Tak szybki wzrost pomógł Chinom prześcignąć Wielką Brytanię oraz Japonię i zostać drugim największym rynkiem reklamy mobilnej na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych. 

Duży rynek – większe pole działania

Możliwości chińskiego rynku internetowego chce wykorzystać lider reklamy osobistej – Sociomantic Labs oraz współpracujący z nim reklamodawcy. Ze swoimi spersonalizowanymi przekazami reklamowymi na display, mobile oraz z reklamami w mediach społecznościowych, będą mogli dotrzeć do olbrzymiego grona nowych klientów. Swoją ekspansję na rynki azjatyckie Sociomantic Labs rozpoczął od biura w Indiach, z siedzibą w Bombaju. Potem przyszedł czas na Singapur, a teraz Szanghaj. – Chiński e-commerce to najszybciej rozwijający się rynek na świecie. Szacuje się, że do 2018 roku wartość sprzedaży e-commerce w tym kraju przekroczy bilion dolarów i będzie stanowić ponad 40 proc. rynku światowego – mówi Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Wejście na tak strategiczny rynek daje naszej firmie olbrzymie możliwości. Jednym z priorytetów będzie dotarcie do chińskich użytkowników internetu ze spersonalizowanymi reklamami dostosowanymi do różnych urządzeń. W tym względzie Chiny wciąż stanowią niszę rynkową. My natomiast mamy świetne produkty, wspierane przez najlepszych specjalistów z branży – dodaje Wyszyński. 

Nowo otwarte biuro w Szanghaju jest 23 biurem Sociomantic Labs na świecie.

Źródło: Sociomantic Labs

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i...
RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa
Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764