logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soczi 2014: Matki i olimpijczycy w kampanii Procter & Gamble

  PR 29.10.2013, przeczytano 2477 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi 2014, marki Procter & Gamble jednoczą się, rozpoczynając kampanię "Dziękuję Ci, Mamo" serią 28 filmów pt. "Wychowując olimpijczyka". Seria "Wychowując olimpijczyka" składa hołd matkom, pokazując drogę przebytą przez najlepszych sportowców widzianą oczami ich matek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soczi-2014%3A-matki-i-olimpijczycy-w-kampanii-procter-and-gamble,20081,artykul.html

Firma Procter & Gamble, ogólnoświatowy partner olimpijski, rozpoczął kampanię "Thank You Mom" ("Dziękuję Ci, Mamo") serią filmów pt. "Raising an Olympian" ("Wychowując olimpijczyka"), w której wystąpią tacy sportowcy, jak: Lindsey Vonn (Stany Zjednoczone) sponsorowana przez Olay, Felix Neureuther (Niemcy) i Sven Kramer (Holandia), których sponsorem jest Gillette, oraz Elena Ilinykh (Rosja), nad którą patronat objęło Pantene.

Kampanię "Dziękuję Ci, Mamo" rozpoczęto na 100 dni przed startem Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi. Wsparło ją ponad 15 należących do Procter & Gamble marek z całego świata, w tym m.in. Pampers, Head & Shoulders i COVERGIRL.

"Marki P&G postrzegają sponsoring olimpijski ze szczególnej perspektywy" - powiedział Marc Pritchard, dyrektor P&G ds. globalnego budowania marki. - "Nie są one widoczne dopiero w momencie przekroczenia mety, towarzyszą sportowcom w ich codziennej drodze ku Igrzyskom - drodze, którą pokonują oni od wczesnego dzieciństwa przy wsparciu swych matek. Właśnie dlatego, obejmując patronat nad sportowcem, P&G czyni to także po to, by oddać hołd jego matce, która zawsze była przy nim".

Kampanię zorganizowaną z okazji Igrzysk w Soczi w 2014 r. wesprą legendarne marki P&G, które pojawią się w następujących akcjach:

  • P&G Beauty zainspiruje kobiety, by "zimą wyglądały pięknie", a w kampanii Olay weźmie udział Lindsey Vonn (amerykańska złota medalistka w narciarstwie alpejskim).
  • Gillette, zachęcając mężczyzn z całego świata do "pokazania swego wnętrza", zorganizuje kampanię z Aleksandrem Owieczkinem (członkiem rosyjskiej reprezentacji olimpijskiej w hokeju na lodzie) oraz Svenem Kramerem (zdobywcą złotego medalu dla Holandii w łyżwiarstwie szybkim).
  • Pantene i Elena Ilinykh (rosyjska nadzieja olimpijska w łyżwiarstwie figurowym) udowodnią, że włosy z powodzeniem "przetrwają trudne zimowe warunki i zachowają połysk!".
  • Head & Shoulders zmyje każdy zbędny płatek z głowy, dając w zamian pewność siebie, co gwarantuje Jewgienij Małkin (członek rosyjskiej reprezentacji olimpijskiej w hokeju na lodzie).
  • Bounty wie, że jeśli jesteś utalentowanym młodym sportowcem, to bałagan ci nie przeszkodzi. Poświęcona temu jest kampania "Let the Spills Begin" ("Niech się rozlewa") z udziałem Julie Chu (amerykańskiej medalistki olimpijskiej i napastniczki w narodowej, kobiecej reprezentacji hokeja na lodzie).
  • Kampanie Blend-a-Med i Crest, w których udział biorą Alena Leonowa (rosyjska nadzieja olimpijska w łyżwiarstwie figurowym) i Evan Lysacek (amerykański złoty medalista w łyżwiarstwie figurowym), przypominają, że jeśli chcesz, by cię zauważono "musisz być gotowy na swoje pięć minut".


"Bez mojej mamy nigdy nie byłbym w sporcie tym, kim jestem dzisiaj" - powiedział Sven Kramer, holenderski złoty medalista w łyżwiarstwie szybkim. - "Jestem więc dumny z faktu, że Gillette objęło nade mną patronat nie tylko dlatego, że marka ta oznacza najwyższą jakość, ale też z uwagi na to, jak dużo uwagi Gillette poświęciło mojej matce".

Komentarza udzieliła także amerykańska złota medalistka, Lindsey Vonn. "To dla mnie zaszczyt uczestniczyć w programie ‘Dziękuję Ci, Mamo’ i znajdować się w gronie najlepszych sportowców świata, których sponsorem jest P&G oraz szereg wiodących marek. Podczas treningów i zawodów zmagamy się ze wszystkimi żywiołami. Skóra narciarzy, w tym również moja, wystawiona jest w zimie na ekstremalne warunki pogodowe. Dlatego też ufam marce Olay, wiedząc, że w pełni zatroszczy się o zdrowie mojej skóry".

W serii filmów pt. "Wychowując olimpijczyka" P&G składa hołd matkom sportowców z całego świata, przypominając, czego codziennie uczą nas nasze rodzicielki. Poprzez pierwsze kroki i pierwsze porażki, filmy te pokazują bezwarunkową miłość, jaką matki, bez względu na wszystko, darzą swoje dzieci. Do grupy sportowców, którym poświęcono tę serię, dołączyli Tessa Virtue i Scott Moir (zdobywcy złotych medali dla Kanady w łyżwiarstwie figurowym), sponsorowani przez produkty marki P&G Beauty, Pantene i Olay, amerykanka Julie Chu, której sponsorem jest Bounty, oraz Jekatierina Bobrowa (łyżwiarka figurowa z Rosji) sponsorowana przez Venus(R).

"Od Pampers poprzez Crest i Ariel, każda z naszych marek istnieje po to, by służyć matkom i ich rodzinom" - powiedziała Pritchard. - "Kiedy więc widzimy determinację, poświęcenie i siłę charakteru, które wiodą sportowca na igrzyska, dostrzegamy też jego matkę, bo to ona pomogła mu je wyćwiczyć. Dlatego nasze marki nie koncentrują się wyłącznie na sportowcach, ale również na wspieraniu ich matek".

W ramach działań P&G na rzecz zapewnienia matkom z każdego zakątka globu wszystkiego co najlepsze, kampania "Dziękuję Ci, Mamo" zrealizowana zostanie w oparciu o różne media i punkty sprzedaży. W dwóch milionach sklepów na całym świecie podziwiać będzie można wystawy i regały z produktami poświęcone Igrzyskom, a także nabyć artykuły w opakowaniach o tej tematyce.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764