logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soczi 2014: Matki i olimpijczycy w kampanii Procter & Gamble

  PR 29.10.2013, przeczytano 2310 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi 2014, marki Procter & Gamble jednoczą się, rozpoczynając kampanię "Dziękuję Ci, Mamo" serią 28 filmów pt. "Wychowując olimpijczyka". Seria "Wychowując olimpijczyka" składa hołd matkom, pokazując drogę przebytą przez najlepszych sportowców widzianą oczami ich matek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soczi-2014%3A-matki-i-olimpijczycy-w-kampanii-procter-and-gamble,20081,artykul.html

Firma Procter & Gamble, ogólnoświatowy partner olimpijski, rozpoczął kampanię "Thank You Mom" ("Dziękuję Ci, Mamo") serią filmów pt. "Raising an Olympian" ("Wychowując olimpijczyka"), w której wystąpią tacy sportowcy, jak: Lindsey Vonn (Stany Zjednoczone) sponsorowana przez Olay, Felix Neureuther (Niemcy) i Sven Kramer (Holandia), których sponsorem jest Gillette, oraz Elena Ilinykh (Rosja), nad którą patronat objęło Pantene.

Kampanię "Dziękuję Ci, Mamo" rozpoczęto na 100 dni przed startem Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2014 w Soczi. Wsparło ją ponad 15 należących do Procter & Gamble marek z całego świata, w tym m.in. Pampers, Head & Shoulders i COVERGIRL.

"Marki P&G postrzegają sponsoring olimpijski ze szczególnej perspektywy" - powiedział Marc Pritchard, dyrektor P&G ds. globalnego budowania marki. - "Nie są one widoczne dopiero w momencie przekroczenia mety, towarzyszą sportowcom w ich codziennej drodze ku Igrzyskom - drodze, którą pokonują oni od wczesnego dzieciństwa przy wsparciu swych matek. Właśnie dlatego, obejmując patronat nad sportowcem, P&G czyni to także po to, by oddać hołd jego matce, która zawsze była przy nim".

Kampanię zorganizowaną z okazji Igrzysk w Soczi w 2014 r. wesprą legendarne marki P&G, które pojawią się w następujących akcjach:

  • P&G Beauty zainspiruje kobiety, by "zimą wyglądały pięknie", a w kampanii Olay weźmie udział Lindsey Vonn (amerykańska złota medalistka w narciarstwie alpejskim).
  • Gillette, zachęcając mężczyzn z całego świata do "pokazania swego wnętrza", zorganizuje kampanię z Aleksandrem Owieczkinem (członkiem rosyjskiej reprezentacji olimpijskiej w hokeju na lodzie) oraz Svenem Kramerem (zdobywcą złotego medalu dla Holandii w łyżwiarstwie szybkim).
  • Pantene i Elena Ilinykh (rosyjska nadzieja olimpijska w łyżwiarstwie figurowym) udowodnią, że włosy z powodzeniem "przetrwają trudne zimowe warunki i zachowają połysk!".
  • Head & Shoulders zmyje każdy zbędny płatek z głowy, dając w zamian pewność siebie, co gwarantuje Jewgienij Małkin (członek rosyjskiej reprezentacji olimpijskiej w hokeju na lodzie).
  • Bounty wie, że jeśli jesteś utalentowanym młodym sportowcem, to bałagan ci nie przeszkodzi. Poświęcona temu jest kampania "Let the Spills Begin" ("Niech się rozlewa") z udziałem Julie Chu (amerykańskiej medalistki olimpijskiej i napastniczki w narodowej, kobiecej reprezentacji hokeja na lodzie).
  • Kampanie Blend-a-Med i Crest, w których udział biorą Alena Leonowa (rosyjska nadzieja olimpijska w łyżwiarstwie figurowym) i Evan Lysacek (amerykański złoty medalista w łyżwiarstwie figurowym), przypominają, że jeśli chcesz, by cię zauważono "musisz być gotowy na swoje pięć minut".


"Bez mojej mamy nigdy nie byłbym w sporcie tym, kim jestem dzisiaj" - powiedział Sven Kramer, holenderski złoty medalista w łyżwiarstwie szybkim. - "Jestem więc dumny z faktu, że Gillette objęło nade mną patronat nie tylko dlatego, że marka ta oznacza najwyższą jakość, ale też z uwagi na to, jak dużo uwagi Gillette poświęciło mojej matce".

Komentarza udzieliła także amerykańska złota medalistka, Lindsey Vonn. "To dla mnie zaszczyt uczestniczyć w programie ‘Dziękuję Ci, Mamo’ i znajdować się w gronie najlepszych sportowców świata, których sponsorem jest P&G oraz szereg wiodących marek. Podczas treningów i zawodów zmagamy się ze wszystkimi żywiołami. Skóra narciarzy, w tym również moja, wystawiona jest w zimie na ekstremalne warunki pogodowe. Dlatego też ufam marce Olay, wiedząc, że w pełni zatroszczy się o zdrowie mojej skóry".

W serii filmów pt. "Wychowując olimpijczyka" P&G składa hołd matkom sportowców z całego świata, przypominając, czego codziennie uczą nas nasze rodzicielki. Poprzez pierwsze kroki i pierwsze porażki, filmy te pokazują bezwarunkową miłość, jaką matki, bez względu na wszystko, darzą swoje dzieci. Do grupy sportowców, którym poświęcono tę serię, dołączyli Tessa Virtue i Scott Moir (zdobywcy złotych medali dla Kanady w łyżwiarstwie figurowym), sponsorowani przez produkty marki P&G Beauty, Pantene i Olay, amerykanka Julie Chu, której sponsorem jest Bounty, oraz Jekatierina Bobrowa (łyżwiarka figurowa z Rosji) sponsorowana przez Venus(R).

"Od Pampers poprzez Crest i Ariel, każda z naszych marek istnieje po to, by służyć matkom i ich rodzinom" - powiedziała Pritchard. - "Kiedy więc widzimy determinację, poświęcenie i siłę charakteru, które wiodą sportowca na igrzyska, dostrzegamy też jego matkę, bo to ona pomogła mu je wyćwiczyć. Dlatego nasze marki nie koncentrują się wyłącznie na sportowcach, ale również na wspieraniu ich matek".

W ramach działań P&G na rzecz zapewnienia matkom z każdego zakątka globu wszystkiego co najlepsze, kampania "Dziękuję Ci, Mamo" zrealizowana zostanie w oparciu o różne media i punkty sprzedaży. W dwóch milionach sklepów na całym świecie podziwiać będzie można wystawy i regały z produktami poświęcone Igrzyskom, a także nabyć artykuły w opakowaniach o tej tematyce.

Źródło: Procter & Gamble

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.
Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką LILOU (LILOU Sp. z o.o.).
Streetcom launchuje nowe smaki Big-Active
Wyspecjalizowana we wprowadzaniu nowych produktów na rynek agencja Streetcom odpowiada za kampanie influencer marketingową dla nowej linii herbat marki Big-Active, której właścicielem jest Herbapol Lublin S.A.. Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości oferty marki Big-Active w nowych segmentach produktowych.
Nowa kampania OBI od Saatchi & Saatchi
Agencje Saatchi & Saatchi i Zenith przygotowały dla OBI kolejną kampanię w ramach platformy: Zrobisz to z OBI. Tym razem akcja promocyjna OBI o nazwie Jesień Niskich Cen pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
HP przedstawia HP Laserjet Tank MFP 2600s
Firma HP wprowadza na polski rynek drukarkę HP LaserJet Tank MFP 2600s, stworzoną specjalnie dla przedsiębiorców i właścicieli małych firm. Biorąc pod uwagę znaczny wzrost liczby MŚP w ostatnich latach, najnowsze, innowacyjne rozwiązania HP w LaserJet MFP 2600s jeszcze lepiej wspierają współczesnych właścicieli przedsiębiorstw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764