logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soczysta moc owoców - startuje kampania soków Andros

  PR 16.03.2021, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Kampania Soczysta moc owoców ma budować świadomość i wizerunek soków marki Andros – wyjątkowych produktów, powstających z najlepszych owoców. Działania komunikacyjne będą prowadzone w digitalu oraz POS. Za koncept i egzekucje kreatywne kampanii odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soczysta-moc-owocow---startuje-kampania-sokow-andros,390640,artykul.html

Komunikacja obejmuje przede wszystkim digital, w tym social media marki, display, rich media, video, współpracę z influencerami, a także działania promocyjne w sklepach. Koncept, egzekucję kreatywną  i prowadzenie kampanii w digitalu powierzono agencji Plej, która od końca 2020 roku strategiczne oraz kreatywnie wspiera Andros, a także prowadzi stałą obsługę kanałów social media marki.

- Produkty Andros to 100% natury zamknięte w butelce. Intensywny smak, wyrazisty kolor i bogactwo witamin to zasługa owoców tylko najwyższej jakości. Do tego nawiązuje nasza komunikacja. W ramach wiosennej kampanii wraz z agencją Plej przygotowaliśmy nie tylko apetyczne kreacje, ale także kilka miłych niespodzianek m.in. w postaci konkursów na naszym profilu na Instagramie. Więcej informacji na kanałach marki Andros. Zapraszamy do wspólnej soczystej zabawy – przekonuje Magdalena Klimczak Country Manager Andros.

Źródło: Andros

www.andros.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764