Kampania Soczysta moc owoców ma budować świadomość i wizerunek soków marki Andros – wyjątkowych produktów, powstających z najlepszych owoców. Działania komunikacyjne będą prowadzone w digitalu oraz POS. Za koncept i egzekucje kreatywne kampanii odpowiada agencja Plej.
Komunikacja obejmuje przede wszystkim digital, w tym social media marki, display, rich media, video, współpracę z influencerami, a także działania promocyjne w sklepach. Koncept, egzekucję kreatywną i prowadzenie kampanii w digitalu powierzono agencji Plej, która od końca 2020 roku strategiczne oraz kreatywnie wspiera Andros, a także prowadzi stałą obsługę kanałów social media marki.
- Produkty Andros to 100% natury zamknięte w butelce. Intensywny smak, wyrazisty kolor i bogactwo witamin to zasługa owoców tylko najwyższej jakości. Do tego nawiązuje nasza komunikacja. W ramach wiosennej kampanii wraz z agencją Plej przygotowaliśmy nie tylko apetyczne kreacje, ale także kilka miłych niespodzianek m.in. w postaci konkursów na naszym profilu na Instagramie. Więcej informacji na kanałach marki Andros. Zapraszamy do wspólnej soczystej zabawy – przekonuje Magdalena Klimczak Country Manager Andros.
Źródło: Andros