logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sodastream nowym klientem agencji Comfitura

  PR 01.07.2014, przeczytano 700 razy

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sodastream-nowym-klientem-agencji-comfitura,22068,artykul.html

SodaStream to marka ekspresów do napojów gazowanych - urządzeń do samodzielnego nasycania wody dwutlenkiem węgla, który ma pozwalać w krótkim czasie przygotować świeżo gazowaną wodę lub napój smakowy (po dodaniu syropu). Navo PGD jest wyłącznym dystrybutorem ekspresów SodaStream w Polsce.

Comfitura w ramach współpracy będzie odpowiedzialna całościowo za działania digitalowe SodaStream, również za przygotowanie oraz realizację działań komunikacyjnych i reklamowych w internecie, a także za obecność produktów marki SodaStream w mediach społecznościowych (które obejmują m.in. prowadzenie polskiego profilu SodaStream na Facebooku).

Dystrybutor ekspresów SodaStream powierzył nam realizację działań interaktywnych w obszarze promocji i komunikacji marki, jednak to nie wszystko. Aktualnie bardzo intensywnie pracujemy nad projektami, które zapewnią dostępność produktów i akcesoriów SodaStream w nowoczesnych kanałach sprzedaży, m.in. w największych sklepach internetowych – mówi Paweł Świerszcz, dyrektor zarządzający w agencji Comfitura.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Comfitura

www.comfitura.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764