logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sodastream nowym klientem agencji Comfitura

  PR 01.07.2014, przeczytano 582 razy

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Navo Polska Grupa Dystrybucyjna (Navo PGD) na kompleksową obsługę marki SodaStream w zakresie digital i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sodastream-nowym-klientem-agencji-comfitura,22068,artykul.html

SodaStream to marka ekspresów do napojów gazowanych - urządzeń do samodzielnego nasycania wody dwutlenkiem węgla, który ma pozwalać w krótkim czasie przygotować świeżo gazowaną wodę lub napój smakowy (po dodaniu syropu). Navo PGD jest wyłącznym dystrybutorem ekspresów SodaStream w Polsce.

Comfitura w ramach współpracy będzie odpowiedzialna całościowo za działania digitalowe SodaStream, również za przygotowanie oraz realizację działań komunikacyjnych i reklamowych w internecie, a także za obecność produktów marki SodaStream w mediach społecznościowych (które obejmują m.in. prowadzenie polskiego profilu SodaStream na Facebooku).

Dystrybutor ekspresów SodaStream powierzył nam realizację działań interaktywnych w obszarze promocji i komunikacji marki, jednak to nie wszystko. Aktualnie bardzo intensywnie pracujemy nad projektami, które zapewnią dostępność produktów i akcesoriów SodaStream w nowoczesnych kanałach sprzedaży, m.in. w największych sklepach internetowych – mówi Paweł Świerszcz, dyrektor zarządzający w agencji Comfitura.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Comfitura

www.comfitura.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz trzeci marzec obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej, a jego kulminacja przypada na 20 marca, który ustanowiony został Światowym Dniem Zdrowia Jamy Ustnej (World Oral Health Day). Z tej okazji lekarze stomatolodzy z krakowskiej kliniki Se+ Studia Stomatologii Estetycznej, wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa...
Firma Lexmark ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764