logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sodexo klientem Clear Communication Group

  PR 10.06.2024, przeczytano 178 razy

Agencja PR Clear Communication Group nawiązała współpracę z Sodexo Polska, liderem usług z zakresu kompleksowej obsługi nieruchomości komercyjnych. CCG będzie odpowiadać za kontakty Sodexo z mediami oraz wspieranie bieżących działań klienta z zakresu public relations, obejmujących zarówno komunikację korporacyjną, jak i usługową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sodexo-klientem-clear-communication-group,404545,artykul.html

Sodexo Polska, wchodząca w skład międzynarodowego koncernu Sodexo, od ponad 30 lat świadczy na polskim rynku usługi z zakresu Integrated Facility Management (IFM). Obecnie firma jest obecna w ponad 200 obiektach w całej Polsce, co czyni ją największą firmą facility management o zasięgu ogólnopolskim.

W wyniku przetargu na usługi z zakresu biura prasowego oraz komunikacji korporacyjnej wyłoniona została agencja PR Clear Communication Group. Umowa między obydwoma podmiotami została podpisana na czas nieokreślony, co stanowi wyraz długofalowej strategii prowadzącej do zwiększenia widoczności Sodexo w polskich mediach.

Rozpoczęcie współpracy z Clear Communication Group jest przejawem strategicznego podejścia do kwestii pozycjonowania marki Sodexo na polskim rynku. Naszym celem jest podkreślenie różnorodności i kompleksowości naszych usług – od usług cateringowych przez serwis techniczny budynków, usługi sprzątania po kompleksowe zarządzanie miejscem pracy. Wierzymy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy zespołu CCG uda nam się osiągnąć zamierzone cele i jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych klientów

Izabela Mendelowska, Head of Brand & Communications w Sodexo Polska

Źródło: Clear Communication Group

clearcom.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Clear Communication Group działa na rynku od 2011 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, rynku usług profesjonalnych - finansach, nowych technologiach, retail czy e-commerce, a także komunikacji zmiany oraz komunikacji kryzysowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764