logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soedesco z Galaktus PR

  PR 12.05.2020, przeczytano 716 razy

SOEDESCO przymierza się do nowej generacji konsol, przygotowując nową komunikację wizualną i rozszerzając zakres swojej komunikacji na kraje Europy Środkowo Wschodniej i Rosję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soedesco-z-galaktus-pr,386984,artykul.html

- O rety, będziemy pracować z ekipą stojącą za Truck Driverem i Owlboyem! - krzyknęliśmy z radości, widząc w skrzynce e-maila, służącego za wirtualne przybicie piątki. Jesteśmy zatem absolutnie podekscytowani i z radością spieszymy z informacją, że ROBIMY TO RAZEM. SOEDESCO i Galaktus PR to team-up na miarę drużyny superbohaterskiej! Od dziś będziemy dostarczać naszym medialnym przyjaciołom z Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji informacje prosto z obozu tego indie wydawcy, wszelkiego rodzaju kopie recenzenckie czy buildy przedpremierowe. PC, PS4, Xbox One, Switch, no i kolejna generacja konsol – cokolwiek potrzebujesz.

SOEDESCO dostaje naszych najlepszych ludzi – Mateusz Gołąb, Diana Biszczanik i Alexander Landa zaopiekują się nowym Klientem. Są oni odpowiedzialni za PR i marketing tak dużych i słynnych brandów jak People Can Fly (Outriders) czy Creepy Jar (Green Hell).

Powiew świeżości

Na start naszej współpracy, SOEDESCO chciałoby również ogłosić swoją nową komunikację wizualną, związaną nierozerwalnie z postępującą ewolucją firmy. Na przestrzeni ostatnich lat ekipa mocno rozwinęła swój biznes i nadszedł czas na zmiany. Wraz odświeżeniem brandu dla oka, pojawia się także nowy slogan firmy, który pochodzi prosto z głębi wartości, na których zbudowana została firma. „It’s in your hands” oznacza, że wszystko jest w Twoich rękach, niezależnie czy mowa o prawdziwym życiu, czy o kontrolerze, z którego korzystasz, grając w swoje ulubione gry.

Obok sloganu i grafiki, SOEDESCO zmodernizowało też nieco swoje logo i stronę internetową. Nowa szata graficzna przygotowana jest z myślą o nowej generacji graczy i konsol, ale jednocześnie jest spójna z ich dotychczasową komunikacją. Czy wspomnieliśmy już w tej presce kilka razy o „nowej generacji” ? Nie da się ukryć! SOEDESCO ogłasza, że już teraz pracują nad tytułami na PS5 i Xbox Series X.

obrazek

Źródło: Galaktus PR

www.galaktus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764