logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soedesco z Galaktus PR

  PR 12.05.2020, przeczytano 694 razy

SOEDESCO przymierza się do nowej generacji konsol, przygotowując nową komunikację wizualną i rozszerzając zakres swojej komunikacji na kraje Europy Środkowo Wschodniej i Rosję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/soedesco-z-galaktus-pr,386984,artykul.html

- O rety, będziemy pracować z ekipą stojącą za Truck Driverem i Owlboyem! - krzyknęliśmy z radości, widząc w skrzynce e-maila, służącego za wirtualne przybicie piątki. Jesteśmy zatem absolutnie podekscytowani i z radością spieszymy z informacją, że ROBIMY TO RAZEM. SOEDESCO i Galaktus PR to team-up na miarę drużyny superbohaterskiej! Od dziś będziemy dostarczać naszym medialnym przyjaciołom z Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji informacje prosto z obozu tego indie wydawcy, wszelkiego rodzaju kopie recenzenckie czy buildy przedpremierowe. PC, PS4, Xbox One, Switch, no i kolejna generacja konsol – cokolwiek potrzebujesz.

SOEDESCO dostaje naszych najlepszych ludzi – Mateusz Gołąb, Diana Biszczanik i Alexander Landa zaopiekują się nowym Klientem. Są oni odpowiedzialni za PR i marketing tak dużych i słynnych brandów jak People Can Fly (Outriders) czy Creepy Jar (Green Hell).

Powiew świeżości

Na start naszej współpracy, SOEDESCO chciałoby również ogłosić swoją nową komunikację wizualną, związaną nierozerwalnie z postępującą ewolucją firmy. Na przestrzeni ostatnich lat ekipa mocno rozwinęła swój biznes i nadszedł czas na zmiany. Wraz odświeżeniem brandu dla oka, pojawia się także nowy slogan firmy, który pochodzi prosto z głębi wartości, na których zbudowana została firma. „It’s in your hands” oznacza, że wszystko jest w Twoich rękach, niezależnie czy mowa o prawdziwym życiu, czy o kontrolerze, z którego korzystasz, grając w swoje ulubione gry.

Obok sloganu i grafiki, SOEDESCO zmodernizowało też nieco swoje logo i stronę internetową. Nowa szata graficzna przygotowana jest z myślą o nowej generacji graczy i konsol, ale jednocześnie jest spójna z ich dotychczasową komunikacją. Czy wspomnieliśmy już w tej presce kilka razy o „nowej generacji” ? Nie da się ukryć! SOEDESCO ogłasza, że już teraz pracują nad tytułami na PS5 i Xbox Series X.

obrazek

Źródło: Galaktus PR

www.galaktus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764