logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Softplast z ofertą pełną nowości ponownie na wrześniowym Festiwalu Marketingu

  PR 10.05.2022, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

Od 2004 roku SoftPlast zapewnia długoterminową współpracę, obejmującą doradztwo, serwis oraz pełne wsparcie posprzedażowe. W ich ofercie znajduje się rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością produkcji, minimalizacją odpadów oraz brakiem wykwalifikowanego zespołu. Pomagają klientom dobierać odpowiednie urządzenia by zautomatyzować produkcję dzięki czemu oszczędzają czas i zasoby ludzkie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/softplast-z-oferta-pelna-nowosci-ponownie-na-wrzesniowym-festiwalu-marketingu,395776,artykul.html

– Nasz dział handlowy buduje oraz utrzymuje dobre relacje z producentami plandek, namiotów, osłon okiennych oraz szeroko pojętej reklamy. Nasi handlowcy dzięki szkoleniom posiadają szeroką wiedzę i zapewniają wsparcie w doborze najlepszych urządzeń i komponentów usprawniających procesy produkcyjne. Zapewniamy również wsparcie posprzedażowe, dbałość o realizację zamówień i terminową dostawę – mówi Lidia Pawlaczyk-van Straaten, właścicielka SoftPlast.

W siedzibie firmy znajduje się sala ekspozycyjna, w której można obejrzeć i przetestować większość urządzeń i komponentów z oferty światowych producentów takich jak: JoPeVi, Flexa, Matic, Forsthoff, Orafol, Carmo, Bowmer Bond, Forsstrom.

– Oferujemy pakiet usług serwisowych, precyzyjnie dostosowanych do wymagań klienta. Nasz personel techniczny został przeszkolony przez producentów oferowanych urządzeń dzięki czemu posiada dużą wiedzę, umiejętności oraz doświadczenie pozwalające sprawnie zlokalizować i usunąć usterki, minimalizując czas naprawy i koszty. Zapewniamy obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną – dodaje Lidia Pawlaczyk-van Straaten.

– Dzięki nowo powstałej siedzibie, w magazynie o powierzchni 1000 m² utrzymujemy odpowiednie stany magazynowe i zapewniamy ciągłość dostaw. Nasza oferta obejmuje: zgrzewarki: na gorące powietrze, impulsowe, wysokiej częstotliwości (HF), stoły do cięcia i trymery, automaty szyjące, zakuwarki elektryczne i pneumatyczne, laminatory, kalandry, akcesoria takie jak: keder płaski, oczka metalowe i plastikowe, taśmy PVC i odblaskowe, rolki plandekowe oraz komponenty CARMO. Na tegorocznej edycji targów Festiwal Marketingu nie zabraknie nas i nowości z naszej oferty. Pokażemy najfajniejsze na rynku trymery do cięcia materiałów sztywnych i półsztywnych oraz przebojowego Cronosa 4.0 Zapraszamy na nasze stoisko D7 w hali nr 3 – reasumuje Lidia Pawlaczyk-van Straaten.

Firma SoftPlast pokaże swoją ofertę podczas Festiwalu Marketingu na stoisku D7 w hali nr 3, 14-15 września 2022 r. w Expo XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764