logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Softplast z premierami na Festiwaldruku.pl

  PR 11.08.2017, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

SoftPlast jest dystrybutorem profesjonalnych maszyn i urządzeń wykorzystywanych do produkcji reklamy wizualnej, plandek, namiotów oraz markiz, zasłon i rolet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/softplast-z-premierami-na-festiwaldruku.pl,33387,artykul.html

Firma dokłada starań by jej oferta była idealnym połączeniem jakości, ceny, czasu dostaw oraz pełnego wsparcia posprzedażowego. Pakiet produktowy obejmuje m.in.: zgrzewarki (z technologią na gorące powietrze, impulsową oraz wysokiej częstotliwości), zakuwarki do oczek metalowych i plastikowych, maszyny do finalnej obróbki wydruków grafiki na tkaninach - plotery laserowe i automaty szyjące (wszywanie kedra PVC, taśm flagowych, rzepów i innych aplikacji) oraz akcesoria.

Dostawcy firmy to uznani na całym świecie producenci: Jopevi, Matic, Forsstrom, Carmo, Forsthoff, Bowmer Bond, Roffelsen. W bieżącym roku, w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów SoftPlast powiększyła swoje portfolio o maszyny do obróbki wydruków cyfrowych firmy Flexa.

- FestiwalDruku.pl stanowi świetną okazję by zaprezentować naszego nowego dostawcę. Jest to włoska firma Flexa, posiadająca 25-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji rozwiązań do wykończenia wydruków cyfrowych. Proponuje ona urządzenia, które podnoszą wydajność produkcji i komfort pracy operatorów. Mamy nadzieję na zainteresowanie klientów naszymi premierami - mówi Urszula Kulig, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w SoftPlast.

W trakcie FestiwaluDruku.pl na stoisku SoftPlast nr D7 będzie można zobaczyć przy pracy: olejowy kalander SUBLIMAX, automat do cięcia w osi XY MIURA II PLUS, elektryczny trymer EXTRIM, laminator EASY LITE, a także zakuwarki do oczek oraz automat szyjący CRONOS ULTIMATE.

Podgląd nowości SoftPlast:

Olejowy kalander SUBLIMAX:

Automat do cięcia w osi XY MIURA II PLUS:

Elektryczny trymer EXTRIM:

Laminator EASY LITE:

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy polscy przedsiębiorcy korzystają z gadżetów reklamowych?
Troska o dotychczasowych klientów i starania dotyczące aktywnego pozyskiwania nowych są bardzo istotnymi elementami każdego {przedsięwzięcia|biznesu. W końcu bez nabywców przedsiębiorstwo nie ma racji bytu. Jak i po jakie gadżety reklamowe sięgają najczęściej polscy właściciele firm?
„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764