logo
WIADOMOŚCI

Softplast z premierami na Festiwaldruku.pl

  PR 11.08.2017, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

SoftPlast jest dystrybutorem profesjonalnych maszyn i urządzeń wykorzystywanych do produkcji reklamy wizualnej, plandek, namiotów oraz markiz, zasłon i rolet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/softplast-z-premierami-na-festiwaldruku.pl,33387,artykul.html

Firma dokłada starań by jej oferta była idealnym połączeniem jakości, ceny, czasu dostaw oraz pełnego wsparcia posprzedażowego. Pakiet produktowy obejmuje m.in.: zgrzewarki (z technologią na gorące powietrze, impulsową oraz wysokiej częstotliwości), zakuwarki do oczek metalowych i plastikowych, maszyny do finalnej obróbki wydruków grafiki na tkaninach - plotery laserowe i automaty szyjące (wszywanie kedra PVC, taśm flagowych, rzepów i innych aplikacji) oraz akcesoria.

Dostawcy firmy to uznani na całym świecie producenci: Jopevi, Matic, Forsstrom, Carmo, Forsthoff, Bowmer Bond, Roffelsen. W bieżącym roku, w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientów SoftPlast powiększyła swoje portfolio o maszyny do obróbki wydruków cyfrowych firmy Flexa.

- FestiwalDruku.pl stanowi świetną okazję by zaprezentować naszego nowego dostawcę. Jest to włoska firma Flexa, posiadająca 25-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji rozwiązań do wykończenia wydruków cyfrowych. Proponuje ona urządzenia, które podnoszą wydajność produkcji i komfort pracy operatorów. Mamy nadzieję na zainteresowanie klientów naszymi premierami - mówi Urszula Kulig, Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w SoftPlast.

W trakcie FestiwaluDruku.pl na stoisku SoftPlast nr D7 będzie można zobaczyć przy pracy: olejowy kalander SUBLIMAX, automat do cięcia w osi XY MIURA II PLUS, elektryczny trymer EXTRIM, laminator EASY LITE, a także zakuwarki do oczek oraz automat szyjący CRONOS ULTIMATE.

Podgląd nowości SoftPlast:

Olejowy kalander SUBLIMAX:

Automat do cięcia w osi XY MIURA II PLUS:

Elektryczny trymer EXTRIM:

Laminator EASY LITE:

FestiwalDruku.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle odbywają się targi FestiwalMarketingu.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone