logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp

  PR 13.05.2025, przeczytano 420 razy
ilustracja

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix, które również zostały nagrodzone w tegorocznej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/softswiss-laureatem-nagrody-eventex-award-za-kids-camp,408784,artykul.html

W sierpniu 2024 roku marka SOFTSWISS zorganizowała wyjątkowe wydarzenie, w którym udział wzięło 65 dzieci pracowników. Spotkanie odbyło się na Mazurach – malowniczym regionie Polski słynącym z urokliwej przyrody. Tygodniowy program rodzinny przyciągnął uczestników z centrów rozwoju SOFTSWISS w Warszawie i Poznaniu, a także członków zespołu z Gruzji, Cypru, Niemiec i innych krajów.

Kids Camp nie był zwykłym letnim wydarzeniem, lecz przemyślaną inicjatywą odzwierciedlającą wartości firmy skoncentrowanej na człowieku. To, co wyróżniało projekt, to połączenie niestandardowych modułów edukacyjnych, angażujących aktywności i integracyjnego podejścia, które pomagało dzieciom z różnych środowisk kulturowych nawiązać relacje. Uczestnicy wzięli udział w hackathonie, podczas którego mierzyli się z rzeczywistymi wyzwaniami, takimi jak powodzie w Brazylii, tworząc przemyślane prezenty dla poszkodowanych dzieci.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jednym z moich ulubionych aspektów tej inicjatywy było to, że aktywności nie tylko bawiły, ale miały też głębszy sens – dzieci mogły realnie wspierać innych” powiedziała Shannon Jones, członkini jury Eventex Award 2025.

Zorganizowanie ekologicznego, transgranicznego i wielokulturowego wydarzenia dla dzieci i rodzin w firmie funkcjonującej w modelu hybrydowym było logistycznym wyzwaniem. SOFTSWISS z dumą zapewnił jednak niezapomniane doświadczenie, celebrujące różnorodność, zaufanie i troskę.

Kids Camp to żywy dowód na to, jak wspieramy naszych pracowników – nie tylko jako specjalistów, lecz także jako ludzi z rodzinami i historiami. Pokazuje, że przynależność nie kończy się na drzwiach biura – rozciąga się na nasze domy i bliskich. Nagroda Eventex Award potwierdza, że przemyślane inicjatywy HR mogą w potężny sposób wzmacniać zaangażowanie i lojalność”, skomentowała Hanna Sauchuk, Event Manager w SOFTSWISS i kierowniczka projektu Kids Camp.

Kids Camp odzwierciedla szersze podejście SOFTSWISS – firmy, która stawia na relacje, dobre samopoczucie i codzienne doświadczenia budujące kulturę pracy. Przez cały rok SOFTSWISS wspiera swój globalny zespół poprzez inicjatywy takie jak Movember i Pink October, programy zdrowia psychicznego, rozwój zawodowy oraz wydarzenia i festyny firmowe, które łączą ludzi ponad granicami. Wszystko to stanowi element trwałego zaangażowania w tworzenie miejsca pracy, w którym ludzie czują się wzmocnieni, połączeni i otoczeni troską – zarówno w pracy, jak i poza nią.

Eventex Awards to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w branży eventowej. W 2025 roku odbyła się już 15. edycja konkursu. Zwycięzców wyłoniono spośród 1239 zgłoszeń z 59 krajów i sześciu kontynentów.

Źródło: SOFTSWISS

Dodatkowe informacje:

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku świętowała swoje 15-lecie. W 2013 roku firma jako pierwsza w branży iGaming zintegrowała kryptowaluty. Główne centra rozwoju marki znajdują się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, także zdalnych, przekracza 2000 osób.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764