logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Softswiss z nagrodą za event korporacyjny

  PR 25.05.2024, przeczytano 462 razy
ilustracja

Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z dostarczania wiodących rozwiązań technologicznych w dziedzinie iGamingu, a na polskim rynku znany jest z dużych centrów rozwoju, które działają aktywnie w Poznaniu i Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/softswiss-z-nagroda-za-event-korporacyjny,404361,artykul.html

Kluczowym celem konkursu Global Eventex Awards jest docenienie wybitnych osiągnięć i kreatywności firm w zakresie organizacji wydarzeń, jak również ocena wysokiej jakości usług świadczonych przez wykonawców. Zwycięzcy zostali wyłonieni w maju spośród rekordowej liczby 1207 zgłoszeń, które pochodziły z 62 krajów i 6 kontynentów. Wśród uczestników i konkurentów w tegorocznej edycji prestiżowych nagród znalazły się tak renomowane firmy jak Lufthansa, Unilever, Vodafone, Cisco i wiele innych.

Wydarzenie korporacyjne Values Fest, które przyniosło SOFTSWISS nagrodę, odbyło się jesienią 2023 roku i zgromadziło 1200 pracowników z 40 krajów. Festiwal odbywał się przez 5 dni na tureckim wybrzeżu Antalya i obejmował ponad 50 różnych aktywności, od ćwiczeń integracyjnych i profesjonalnych szkoleń z umiejętności wystąpień publicznych po amatorskie wydarzenia sportowe i e-sportowe. Dla uczestników zapewniono komfortowy transfer. Pierwszy dzień festiwalu był dniem integracyjnym, podczas którego miał miejsce aktywny team-building. Podczas drugiego dnia odbyła się główna impreza: white party, gdzie za konsoletą DJ-ską stanęli pracownicy firmy, założyciel SOFTSWISS Ivan Monitk, a także światowe gwiazdy Global Deejays. Festiwal zakończył się kameralnym wieczorem na plaży przy ognisku i dźwiękach koncertu akustycznego.

ilustracjastrzałka

Pracownica Softswiss

Jednym z głównych celów wydarzenia było zaprezentowanie zaktualizowanego systemu wartości firmy: We see people, We care, We embrace changes, We push for customer success, We excel (Dostrzegamy ludzi, Troszczymy się, Przyjmujemy zmiany, Dążymy do sukcesu klienta, Wyróżniamy się). Na tej podstawie zorganizowano wszystkie wydarzenia, w tym konferencję ekspertów korporacyjnych, podczas której każdy mógł podzielić się swoją wiedzą z kolegami i wystąpić na dużej scenie. Oprócz programu edukacyjnego każdy dzień festiwalu był również wypełniony rozrywkami, które pomogły w integracji pracowników i kierownictwa.

Dla zespołu SOFTSWISS ta nagroda to prawdziwe uznanie naszych wysiłków i zaangażowania w wartości firmy” – powiedział Maksim Hrachou, HR Event Team Lead. „Jesteśmy dumni, że nasz wkład w tworzenie spójnego środowiska pracy został doceniony na tak wysokim poziomie. Inspiruje nas to do dalszych działań i wspiera nasze zaangażowanie w doskonalenie kultury korporacyjnej”.

ilustracjastrzałka

Aktywności integracyjne

Tak ogromny event korporacyjny jak Values Fest nie jest odosobnionym przykładem aktywności firmy SOFTSWISS. Wiodący twórca oprogramowania organizuje tego typu spotkania pracownicze co roku. Na początku 2023 roku pracownicy spotkali się w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Pracownicy SOFTSWISS pracują zarówno w krajach, gdzie firma posiada biura, jak również zdalnie, więc takie wydarzenia korporacyjne są niezwykle cenne, pomagając firmie w rozwoju, wymianie doświadczeń i komunikacji na żywo.

Źródło: SOFTSWISS

Dodatkowe informacje:

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie. Centra rozwoju (5 biur) działają w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników zatrudnionych stacjonarnie oraz zdalnie na całym świecie wynosi ponad 2000 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work in Poland, nagrodę Crypto Company of the Year, a także 9 innych wyróżnień.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024...
Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764