logo
WIADOMOŚCI

Softwarehut z nominacją do nagrody Awwwards

Mateusz Zawiślak  PR 14.03.2017, przeczytano 406 razy
ilustracjastrzałka

Projekt nowej strony internetowej firmy SoftwareHut został nominowany do międzynarodowej nagrody „Awwwards”, przyznawanej za design i nowatorstwo w projektowaniu stron internetowych. To nie pierwsza nominacja tej informatycznej spółki, która zdobywała już podobne wyróżnienia w ubiegłych latach. Głosowanie potrwa od 13 do 20 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/softwarehut-z-nominacja-do-nagrody-awwwards,31793,artykul.html

Nominację do nagrody Awwwards wręcza międzynarodowe jury, tworzące społeczność designerów, deweloperów i najlepszych agencji interaktywnych z branży. Organizatorzy doceniają wysiłki twórców stron internetowych i aplikacji – prawdziwych majsterkowiczów, budowniczych i internetowych architektów. Szansę na zwycięstwo mają projektanci, którzy dbają o jakość wizualną strony, ux oraz interoperacyjność, czyli jej zgodność z nowoczesnymi przeglądarkami i urządzeniami.

Czym charakteryzuje się nowa strona SoftwareHut?

Zdaniem twórców nominowana strona softwarehut.com jest dynamiczna, a jej atrakcyjność polega głównie na intuicyjnej nawigacji, która zachęca użytkownika do angażowania się i zagłębiania w treści.

– Zaprojektowaliśmy naszą stronę tak, aby była intuicyjna i cieszyła oko wyglądem. Projektowanie strony zostało poprzedzone badaniami UX. Napisanie kodu poprzedziliśmy dogłębną analizą naszej oferty, segmentacją posiadanych klientów i spojrzeniem na content z perspektywy klienta poszukującego najlepszego rozwiązania. Dodatkowo zależało nam, żeby kod był pozytywnie odbierany przez wyszukiwarki – tłumaczy Robert Matyszewski, wiceprezes SoftwareHut.

Dopasowane treści i świadomość znaczenia wizerunku

Firma dostosowała treści zakładek swojej strony w zależności od tematu i ostatecznego odbiorcy.

– Postaraliśmy się, żeby każda grupa odbiorców otrzymała potrzebne jej informacje w sposób do niej dopasowany. Przykładowo, strona dla startupów jest zupełnie inna niż ta dla korporacji. Natomiast zakładka skierowana do społeczności IT (4FUN) ma o wiele luźniejszy charakter – mówi Robert Matyszewski. – Jako spółka informatyczna mamy świadomość, jak dużą rolę w dzisiejszym świecie odgrywa przejrzysta i nowoczesna strona internetowa. Dlatego z dużą starannością dbamy o artystyczne aspekty wizerunku naszego i naszych klientów – podkreśla.

Doświadczenie procentuje

Tegoroczna nominacja do „Awwwards” jest pokłosiem doświadczeń SoftwareHut w projektowaniu stron internetowych. W ubiegłym roku organizatorzy konkursu wyróżnili projekt www.fairplayacademy.com nagrodą Honorable Mention. Natomiast dwa lata temu uznanie zyskały 3 realizacje grupy LemonTea, w tym jeden zdobył nagrodę Honorable Mention. Firma LemonTea od marca 2016 roku weszła w skład spółki SoftwareHut.

Internauci mają decydujący głos

O ostatecznym wyborze zwycięzcy w konkursie Awwwards, oprócz jury przyznającego punktację, zdecydują również Internauci. Przez najbliższy tydzień pod adresem www.awwwards.com/sites/softwarehut będzie można oddawać głosy na projekt strony internetowej SoftwareHut i pomóc polskiej firmie w zdobyciu tej prestiżowej nagrody.

SoftwareHut to spółka z grupy kapitałowej Tenderhut SA. W skład grupy kapitałowej wchodzą 3 kooperujące ze sobą spółki zależne. SoftwareHut specjalizuje się w projektowaniu, dostosowywaniu i rozwijaniu systemów informatycznych (portale www, aplikacje mobilne, systemy dedykowane i wiele innych) oraz oferuje usługi szeroko rozumianego outsourcingu IT. Solution4Labs świadczy usługi implementacji oraz dostosowywania systemów klasy LIMS do indywidualnych potrzeb laboratoriów. LegalHut świadczy usługi doradztwa prawnego i merytorycznego w zakresie zamówień publicznych oraz postępowań przetargowych w obszarze usług i produktów IT.

Źródło: SoftwareHut

www.softwarehut.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Gazetki Intemarché wyróżnione ponownie w Adretail Inspiro
Gazetki promocyjne sklepów spożywczych Intermarché zostały wyróżnione w kolejnej edycji Programu AdRetail Inspiro. Zdaniem organizatorów rankingu są to najlepiej wykonane gazetki pod względem graficznym w kategorii Supermarkety. Przyznane wyróżnienie jest już drugą z rzędu nagrodą dla sieci handlowej należącej do Grupy Muszkieterów.
Instytutu Muzyki i Tańca będzie „Narodowy”. Potrzebe nowe logo
Instytut Muzyki i Tańca ogłasza otwarty Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej Instytutu Muzyki i Tańca. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 15 lipca 2018 roku.
Konkurs Papaya Young Directors rozstrzygnięty
Znamy już zwycięzców 5. edycji konkursu Papaya Young Directors! Grand Prix powędrowało w ręce Tomasza Chrapusty i Katarzyny Czeżyk za kampanię EB. Nagrodę specjalną ATM SYSTEM za najlepszą produkcję dla reżysera i producenta dostali Patrycja Polkowska, Agata Wiśniewska, Gabriela Piskor za film dla PZU „Sleepers" Patrycji Polkowskiej. PZU jest jednym z...
Golden Arrow: Lista nominacji
Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
 
środa 20.06.2018, 70 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone