logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations

  PR 09.04.2024, przeczytano 481 razy
ilustracjastrzałka

55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sojusznik-czy-wrog-dwie-twarze-kryzysu-w-digital-public-relations,403770,artykul.html

“55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys. W ocenie polskich specjalistów PR, głównym źródłem problemów w nadchodzących miesiącach będą kryzysy online – aż 44% wskazań (+ 12 pp. rok do roku). Warto podkreślić, że to zagrożenie dynamicznie rośnie: w badaniach zrealizowanych zaledwie rok wcześniej, jako główne źródło potencjalnych problemów wskazywano sytuację gospodarczą (61% wskazań), negatywny wpływ polityki (41% wskazań), a kryzysy online zajmowały dopiero trzecią pozycję – z wynikiem 32%.”

Takie dane możemy przeczytać w najnowszej publikacji pt. “Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations” stworzonej przez ekspertów z Grup Roboczych PR, SEM oraz Social Media działających przy IAB Polska. Poradnik zawiera szereg praktycznych artykułów o tym, jak przygotować się na ewentualność kryzysu wizerunku marki, jak reagować w sytuacjach nieprzewidzianych oraz jak im zapobiegać.

W trendbooku znajdziesz m. in tematy takie jak:

  • „Kryzys wizerunkowy” w wyszukiwarce — co robić, gdy Google przestaje lubić naszą stronę?
  • AI źródłem kryzysów wizerunkowych – czy da się je przewidzieć?
  • Jak bezpiecznie ograć strategię komunikacji w gamingu i esporcie?
  • Kryzys pod specjalnym nadzorem, czyli trudne przypadki globalnych marek
  • Kryzys wizerunku osobistego – co może być jego iskrą i jak ugasić pożar?

Publikacja do pobrania: www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2024/04/Poradnik-IAB-Polska-Sojusznik-czy-wrog.-Dwie-twarze-kryzysu-w-digital-public-relations_-2024.pdf

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764