logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów partnerem finałów ESL Mistrzostw Polski w CS:GO

  PR 20.11.2020, przeczytano 138 razy

Sokołów kontynuuje akcję wspierania e-sportu. Tym razem firma została partnerem finałów ESL Mistrzostw Polski w Counter Strike: Global Offensive. Rozgrywki są ukoronowaniem 21. sezonu najbardziej prestiżowych krajowych zmagań w tej bijącej rekordy popularności grze. Podczas turnieju Sokołów promuje swoją linię przekąsek, które są idealną propozycją dla wszystkich e-sportowych graczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-partnerem-finalow-esl-mistrzostw-polski-w-cs%3Ago,389256,artykul.html

E-sport budzi wielkie emocje, a zaangażowanie fanów w ten rodzaj rozgrywek to prawdziwy fenomen. Popularność tego typu turniejów jest ogromna, a ich poziom nieustannie rośnie. Sokołów od lat jest mecenasem sportu w wielu kategoriach, a jako firma wychodząca naprzeciw nowym, ważnym trendom angażuje się aktywnie także we wsparcie e-sportu.

ESL Mistrzostwa Polski to najdłużej działający i najbardziej prestiżowy polski cykl rozgrywek e-sportowych. W tegorocznych finałach w CS:GO, najlepsze polskie drużyny będą rywalizować nie tylko o tytuł mistrzowski i nagrody pieniężne, ale także o awanse do ważnych, międzynarodowych turniejów. W tym sezonie wszystkie spotkania są transmitowane z nowego studia, co pozwala na bardziej zaawansowane działania i przekłada się na jeszcze wyższy poziom wrażeń dostarczanych kibicom. Relacje z finału będzie można śledzić na kanale Twitch ESL oraz Polsat Games.

Sokołów, jako partner, włączył się w organizację finału ESL Mistrzostw Polski w CS:GO, dodając jeszcze więcej smaku e-sportowym emocjom, towarzyszącym tym rozgrywkom. Firma jest sponsorem konkursu dla fanów, który będzie zorganizowany na kanale Twitch ESL. Podczas finału będzie promowany asortyment sokołowskich przekąsek – Kabanosy Francuskie, Salami Chips, Mini Snacki Salami, a także przekąski roślinne z linii Z Gruntu Dobre – Vege Snacki. Te produkty idealnie nadają się do „przegryzania” podczas gry – są bardzo pożywne, a przy tym wygodne w konsumpcji. Doskonale odpowiadają zatem potrzebom pasjonatów e-sportu.

Partnerstwo podczas ESL Mistrzostw Polski w CS:GO to kolejne zaangażowanie Sokołowa w e-sport. Ubiegłoroczna obecność na turnieju Games Clash Masters jako sponsora imprezy, spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Już teraz firma planuje dalsze poszerzanie swojej aktywności w tym obszarze.

Źródło: Sokołów S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764