logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów promuje Sokoliki wśród najmłodszych

  PR 12.02.2024, przeczytano 257 razy
ilustracja

Podczas ferii Sokołów promuje linię przekąsek mięsnych dla najmłodszych Sokoliki. Jako partner dwóch akcji: Projektu Zima oraz Bezpiecznej Zimy z Sokolikiem, Radiem Zet i GOPR, firma jest obecna w miejscowościach, w których dzieci spędzają czas podczas zimowego odpoczynku. Poprzez organizowane tam aktywności, marka Sokoliki zachęca do dbałości o zdrowy tryb życia i zbilansowaną dietę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-promuje-sokoliki-wsrod-najmlodszych,403077,artykul.html

Sokoliki to linia przekąsek mięsnych, stworzona przez firmę Sokołów z myślą o najmłodszych konsumentach. Produkty wyróżnia czysty skład, delikatny smak i wysoka zawartość pełnowartościowego białka. Dzięki temu doskonale wpisują się w potrzeby żywieniowe dzieci i młodzieży, a jednocześnie spełniają oczekiwania rodziców, dla których ważna jest gwarancja wysokiej jakości. Firma Sokołów dba o stały rozwój tej linii, między innymi poprzez wprowadzanie ciekawych nowości, a także poszerzanie kanałów dystrybucji. Sprzedaż wyrobów marki Sokoliki dynamicznie rośnie. Obecnie, w kategorii markowych przekąsek mięsnych dla dzieci, udział sprzedaży tych produktów w masie wynosi aż 76%.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Ponadto Sokołów działając zgodnie ze swoją strategią społecznej odpowiedzialności, zachęca dzieci i młodzież do aktywności fizycznej oraz edukuje na temat pełnowartościowej diety, która jest niezbędnym elementem zdrowego trybu życia. Przykładem takich działań jest turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego Sokołów jest sponsorem. Teraz, w czasie zimowych ferii, firma zaangażowała się jako partner w dwie kolejne inicjatywy.

W ramach Projektu Zima, marka Sokoliki jest obecna na czterech stokach województwa śląskiego. Firma Sokołów przygotowała wiele ciekawych gier i zabaw sportowych, a także konkursów z nagrodami. Każdy weekend Projektu Zima jest pełen smacznego, wartościowego jedzenia, przy jednoczesnej porcji wiedzy kulinarnej, którą zapewniają znani szefowie kuchni: Sebastian Olma, Piotr Kucharski oraz Tomasz Leśniak. Trasa Projektu Zima obejmuje takie miejscowości jak Wisła, Ustroń oraz Szczyrk.

Bezpieczna Zima to z kolei akcja, w której Sokoliki, Radio ZET oraz GOPR łączą siły, by przypominać o zasadach panujących na stokach. W strefie Sokołowa można skorzystać z wielu atrakcji, m.in. slalomu narciarskiego z przeszkodami od Sokolika, a w food trucku na entuzjastów sportów zimowych czekają pożywne przekąski. Na liście przystanków Bezpiecznej Zimy znalazły się Ustroń, Brenna, Istebna, Wisła oraz Szczyrk. Akcja będzie trwać do ostatniego weekendu lutego.

Źródło: Sokołów S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764