Wystartowała kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.
Sokołów od lat dostarcza Polakom ich ulubione produkty mięsne. Firma aktywnie reaguje na nowe trendy konsumenckie, rozwijając i modyfikując swój asortyment - tak, by jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom klientów.
– Każdego dnia nasze produkty goszczą na polskich stołach – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Od momentu wejścia na rynek nieustannie pracujemy nad tym, by nasze propozycje zaspokajały potrzeby wszystkich konsumentów. W ofercie Sokołowa każdy może znaleźć produkty, które najlepiej wpiszą się w jego gust i styl odżywiania. Mamy wyroby, które będą doskonałą bazą do przygotowania wielu dań, jak również przekąski – gotowe do spożycia w każdej sytuacji. Mamy produkty dla osób, które w szczególny sposób zwracają uwagę na tzw. czystą etykietę, np. Naturrino lub Sokoliki, jak również dla tych, którzy chcą wzbogacić swoją dietę w produkty roślinne. Właśnie tę różnorodność, dostosowaną do potrzeb konsumentów, pokazujemy w naszym najnowszym spocie.
Spot oparty został na zestawieniu rozmaitych sytuacji, w których idealnie sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski. To produkty uniwersalne, jak i linie stworzone z myślą o grupach z konkretnymi wymaganiami żywieniowymi – np. dla dzieci. Wyróżnikiem wszystkich jest sprawdzona jakość i doskonały smak, ceniony przez miliony Polaków.
Twórcą spotu jest Agencja GPD. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat). Kampania potrwa do stycznia 2020 roku.
Źródło: ”SOKOŁÓW” S.A.