logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów z kampanią wizerunkową

  PR 18.11.2019, przeczytano 272 razy
ilustracja

Wystartowała kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-z-kampania-wizerunkowa,384760,artykul.html

Sokołów od lat dostarcza Polakom ich ulubione produkty mięsne. Firma aktywnie reaguje na nowe trendy konsumenckie, rozwijając i modyfikując swój asortyment - tak, by jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom klientów.

– Każdego dnia nasze produkty goszczą na polskich stołach – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Od momentu wejścia na rynek nieustannie pracujemy nad tym, by nasze propozycje zaspokajały potrzeby wszystkich konsumentów. W ofercie Sokołowa każdy może znaleźć produkty, które najlepiej wpiszą się w jego gust i styl odżywiania. Mamy wyroby, które będą doskonałą bazą do przygotowania wielu dań, jak również przekąski – gotowe do spożycia w każdej sytuacji. Mamy produkty dla osób, które w szczególny sposób zwracają uwagę na tzw. czystą etykietę, np. Naturrino lub Sokoliki, jak również dla tych, którzy chcą wzbogacić swoją dietę w produkty roślinne. Właśnie tę różnorodność, dostosowaną do potrzeb konsumentów, pokazujemy w naszym najnowszym spocie.

Spot oparty został na zestawieniu rozmaitych sytuacji, w których idealnie sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski. To produkty uniwersalne, jak i linie stworzone z myślą o grupach z konkretnymi wymaganiami żywieniowymi – np. dla dzieci. Wyróżnikiem wszystkich jest sprawdzona jakość i doskonały smak, ceniony przez miliony Polaków.

Twórcą spotu jest Agencja GPD. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat). Kampania potrwa do stycznia 2020 roku.

Źródło: ”SOKOŁÓW” S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764