logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów z kampanią wizerunkową

  PR 18.11.2019, przeczytano 409 razy
ilustracja

Wystartowała kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-z-kampania-wizerunkowa,384760,artykul.html

Sokołów od lat dostarcza Polakom ich ulubione produkty mięsne. Firma aktywnie reaguje na nowe trendy konsumenckie, rozwijając i modyfikując swój asortyment - tak, by jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom klientów.

– Każdego dnia nasze produkty goszczą na polskich stołach – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Od momentu wejścia na rynek nieustannie pracujemy nad tym, by nasze propozycje zaspokajały potrzeby wszystkich konsumentów. W ofercie Sokołowa każdy może znaleźć produkty, które najlepiej wpiszą się w jego gust i styl odżywiania. Mamy wyroby, które będą doskonałą bazą do przygotowania wielu dań, jak również przekąski – gotowe do spożycia w każdej sytuacji. Mamy produkty dla osób, które w szczególny sposób zwracają uwagę na tzw. czystą etykietę, np. Naturrino lub Sokoliki, jak również dla tych, którzy chcą wzbogacić swoją dietę w produkty roślinne. Właśnie tę różnorodność, dostosowaną do potrzeb konsumentów, pokazujemy w naszym najnowszym spocie.

Spot oparty został na zestawieniu rozmaitych sytuacji, w których idealnie sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski. To produkty uniwersalne, jak i linie stworzone z myślą o grupach z konkretnymi wymaganiami żywieniowymi – np. dla dzieci. Wyróżnikiem wszystkich jest sprawdzona jakość i doskonały smak, ceniony przez miliony Polaków.

Twórcą spotu jest Agencja GPD. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat). Kampania potrwa do stycznia 2020 roku.

Źródło: ”SOKOŁÓW” S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764