logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sokołów z kampanią wizerunkową

  PR 18.11.2019, przeczytano 894 razy
ilustracja

Wystartowała kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sokolow-z-kampania-wizerunkowa,384760,artykul.html

Sokołów od lat dostarcza Polakom ich ulubione produkty mięsne. Firma aktywnie reaguje na nowe trendy konsumenckie, rozwijając i modyfikując swój asortyment - tak, by jak najlepiej odpowiadał oczekiwaniom klientów.

– Każdego dnia nasze produkty goszczą na polskich stołach – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Od momentu wejścia na rynek nieustannie pracujemy nad tym, by nasze propozycje zaspokajały potrzeby wszystkich konsumentów. W ofercie Sokołowa każdy może znaleźć produkty, które najlepiej wpiszą się w jego gust i styl odżywiania. Mamy wyroby, które będą doskonałą bazą do przygotowania wielu dań, jak również przekąski – gotowe do spożycia w każdej sytuacji. Mamy produkty dla osób, które w szczególny sposób zwracają uwagę na tzw. czystą etykietę, np. Naturrino lub Sokoliki, jak również dla tych, którzy chcą wzbogacić swoją dietę w produkty roślinne. Właśnie tę różnorodność, dostosowaną do potrzeb konsumentów, pokazujemy w naszym najnowszym spocie.

Spot oparty został na zestawieniu rozmaitych sytuacji, w których idealnie sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski. To produkty uniwersalne, jak i linie stworzone z myślą o grupach z konkretnymi wymaganiami żywieniowymi – np. dla dzieci. Wyróżnikiem wszystkich jest sprawdzona jakość i doskonały smak, ceniony przez miliony Polaków.

Twórcą spotu jest Agencja GPD. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat). Kampania potrwa do stycznia 2020 roku.

Źródło: ”SOKOŁÓW” S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764